|
کدخبر: 268133

گرما ماینرهای این شهر را بیکار کرد

با توجه به اینکه بسیاری از مناطق تگزاس در ماه جولای (تیر) دمای بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت را تحمل می کنند، بسیاری از ماینرهای کریپتو با پیش بینی اینکه شبکه انرژی ایالت قادر به پاسخگویی به تقاضا نیست، فعالیت خود را تعطیل کرده اند.

شورای قابلیت اطمینان الکتریک تگزاس یا ERCOT روز یکشنبه از ساکنان تگزاس و مشاغل خواست تا با «تقاضای برق بالا» که روز دوشنبه انتظار می‌رود، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند. بر اساس پیش‌بینی ERCOT، تقاضا برای برق در تگزاس که بخشی از آن ناشی از کارکرد تهویه مطبوع در میان گرمای شدید است، می‌تواند از عرضه موجود پیشی بگیرد.

مدل پیش‌بینی تامین‌کننده انرژی نشان داد که تقاضا می‌تواند به رکورد ۷۹۶۱۵ مگاوات (MW) برسد. در حالی که گزارش شده است که هزینه های انرژی در تگزاس در ماه ژوئن(خرداد) کاهش یافته است.

بسیاری از ماینرهای کریپتو در ایالت لون استار اعلام کرده‌اند که در حال حاضر فعالیت‌های خود را کاهش داده یا تعطیل کرده‌اند، زیرا ممکن است شبکه انرژی تگزاس برای رسیدگی به تقاضا آماده نباشد. در اطلاعیه روز دوشنبه در توییتر، Core Scientific، ماینر کریپتو، گفت که تمام سرورهای ASIC خود را که در این ایالت قرار دارند تا اطلاع ثانوی خاموش کرده است تا به مردم تگزاس کمک کند.

سخنگوی Riot Blockchain به کوین تلگراف گفت که تاسیسات Whinstone این شرکت در Rockdale به درخواست ERCOT مصرف انرژی را در طول ماه‌های تابستان کاهش داده و ۸۶۴۸ مگاوات ساعت کمتر مصرف می‌کند. پیتر وال(Peter Wall)، مدیر عامل بلاک چین آرگو همچنین گفت که این شرکت همچنین عملیات خود را در ایالت کاهش داده است.

وال به کوین تلگراف گفت: “در زمان تقاضای پرقدرت، ما معتقدیم که مردم باید بر ماینینگ کریپتو اولویت داشته باشند. زمانی که ERCOT یک هشدار حفاظتی ارسال می‌کند، آن را جدی می‌گیریم و عملیات استخراج خود را محدود می‌کنیم.”

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها