|
کدخبر: 267951

رشد شاخص بورس از ابتدای سال چقدر بوده است؟

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۶۹روز معاملاتی، با ثبت ۱۳۵هزار و ۳۵۴واحد افزایش، معادل ۹.۹ درصد رشد کرده است.

اقتصاد رشد شاخص بورس از ابتدای سال چقدر بوده است؟

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۶۵۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۹۰۵ هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال در بیش از ۴۱ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۷۳ دفعه طی ۶۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۶۶ میلیارد و ۹۰۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۶۹ روز، با ۱۳۵ هزار و ۳۵۴ واحد افزایش، معادل ۹.۹ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۶۰۴ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۰ هزار و ۲۵۱ واحد افزیش، معادل ۲۰.۱۷ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۱۸ هزار و ۵۱۹ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۶۶ هزار و ۳۶۱ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۷۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۷۴ هزار و ۹۰ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۵۱۸ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶.۲۴ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۴.۶۲ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها