|
کدخبر: 267345

برنامه ساخت دو گوشی تاشو جدید + عکس

به‌نظر می‌رسد اوپو درحال ساخت دو گوشی تاشو جدید است که به‌ترتیب از سبک تاشو شبیه زد فلیپ و زد فولد سامسونگ بهره خواهند برد.

اقتصاد برنامه ساخت  دو گوشی تاشو جدید + عکس

اوپو چند سال قبل اولین گوشی هوشمند تاشو خود موسوم به OPPO Find N را عرضه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی درحال‌ کار روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود است.

افشاگر معروف DigitalChatStation می‌گوید اوپو درحال‌ کار روی دو گوشی هوشمند تاشو جدید است که یکی از آن‌ها با اسم رمز Dragonfly از سبک تاشو شبیه سری گلکسی زدفلیپ و دیگری که اسم رمز آن هنوز مشخص نیست از طراحی تاشو شبیه سری گلکسی زد فولد سامسونگ بهره خواهد برد.

به گزارش Gizmochina، ظاهراً گوشی‌ Dragonfly اوپو به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این شرکت روی کاهش ضخامت این محصول تمرکز کرده و علاوه‌براین از ساختار لولای جدیدی در آن‌ استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر، نسل بعدی Find N نیز دردست ساخت است و طبق گزارش‌ها این دستگاه نیز از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. این مدل نسبت به نسخه‌ی فعلی آن ازنظر وزن و ضخامت بهبود داده خواهد شد.

علاوه‌براین انتظار می‌رود اوپو در نیمه‌ی دوم سال جاری، مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار رده‌بالا را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود محصولات جدید این شرکت با تراشه‌های سری اسنپدراگون کوالکام و Dimensity مدیاتک روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع: زومیت

ارسال نظر