|
کدخبر: 267206

چرا باید به بیت کوین امیدوار بود؟

متأسفانه بیت کوین بار دیگر نتوانست مقاومت محلی ۲۲۰۰۰ دلاری را بشکند، به همین جهت به آرامی شروع به بازگشت به محدوده قیمتی ۲۰۰۰۰ دلار کرد که در نهایت به افت قیمت تا زیر تراز ۱۹۰۰۰ دلار منجر شد. ولی به عقیده تحلیلگران حداقل سه دلیل وجود دارد که بتوان بر آن اساس به بهبود وضعیت بازار در هفته آینده امیدوار بود:

روز ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد)، کندل روزانه بیت کوین در حدود ۱۸۵۹۶ دلار بسته و کف محلی قیمت طلای دیجیتال تشکیل شد؛ روز بعد، قیمت به بالای ۲۰۰۰۰ دلار بازگشت. چنین حرکت نوسانی قدرتمندی معمولاً یک نقطه معکوس بالقوه برای عملکرد آتی قیمت یک دارایی ایجاد می کند.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۱۹۰۹۰ دلار معامله می شود و برای رسیدن به حمایت مذکور باید حدود ۵۰۰ دلار از قیمت خود را از دست بدهد. متأسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت پس از لمس این حمایت محلی، درست از همان نقطه جهش کند، زیرا همچنان به حجم قابل توجهی از ورودی نیاز دارد.

اندیکاتور fading volume معمولاً به عنوان یک شاخص اصلی معکوس در هر نوع رالی، اعم از نزولی یا صعودی عمل می کند. در مورد بیت کوین، پروفایل های حجم حاکی از آن هستند که خرس ها به طور فعال قدرت خود را در بازار از دست داده و ممکن است دیگر نتوانند از روند نزولی حمایت کنند.

پیش از این درباره شکسته شدن رکورد خروج سرمایه های نهادی از بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش خطرات و انحلال صندوق های بزرگ مانند ۳AC صحبت کرده ایم. اما علیرغم چنین جریان خروجی بزرگی، ممکن است طی هفته آینده بازار همچنان شاهد جریانات ورودی تازه باشد.

در صورت بازگشت سرمایه گذاران نهادی به بازار، کمبود نقدینگی می تواند باعث افزایش سریع قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار شود.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها