|
کدخبر: 266778

کلاهبردار ۳ هزار میلیاردی ارز دیجیتال دستگیر شد

شب گذشته خبر دستگیری اعظم قراگوزلو، همسر اکبر داداشی و رییس هیات مدیره شرکت آمیتیس که حدود ۳ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرد، منتشر شد.

با اینکه حدود دو سال از ماجرای کلاهبرداری ۳ هزار میلیارد تومانی شرکت آمیتیس می‌گذرد، هنوز این پرونده در جریان بوده و مشخص نیست که پول مردم چه شده است.

اکبر داداشی، بنیان‌گذار شرکت آمیتیس که با وعده پرداخت روزانه یک درصد به مردم از طریق سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها از هزاران نفر کلاهبرداری کرد، اکنون متواری است.

اما شب گذشته، خبری مبنی بر بازداشت شدن اعظم قراگوزلو، همسر اکبر داداشی توسط سربازان گم‌نام سازمان اطلاعات فراجا  منتشر شد. قراگوزلو همچنین سمت ریاست هیات‌مدیره شرکت آمیتیس را بر عهده داشت.

بعد از انتشار خبر بازداشت اعظم قراگوزلو، بازپرس پرونده، محمد مهدی مخبریان نژاد با انتشار این استوری، خبر از دستگیری قریب الوقوع متهم اصلی پرونده داد.

همچنین لازم است اشاره شود که مدتی پیش، پس از انتشار گزارشی تفصیلی در مورد کلاهبرداری شرکت آمیتیس، حکم بازداشت نمایندگان استانی این شرکت در سطح کشور صادر شد. امید می‌رود که متهم اصلی این پرونده، اکبر داداشی، هر چه سریع‌تر بازداشت شده و قربانیان این کلاهبرداری عظیم به حق خود دست یابند.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها