|
کدخبر: 265024

بیت کوین باز هم سقوط می کند!

به گفته برخی از تحلیلگران، بازار ارزهای دیجیتال ممکن است سقوط بیشتری را تجربه کند؛ چون معامله‌گران به دنبال راه‌هایی برای کاهش ریسک هستند.

پیتر شیف (Peter Schiff)، اقتصاددان، یکی از معروف‌ترین منتقدان ارزهای دیجیتال و حامی طلا، کاهش بیشتر قیمت‌ها را برای بیت ‌کوین و اتریوم پیش‌بینی کرده و به کاربران توصیه کرده است تا از استراتژی «خرید در کف» اجتناب کنند.

شیف در توییت جدید خود می‌نویسد:

    به نظر می‌رسد بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار و اتریوم تا ۱ هزار دلار سقوط کند. اگر چنین باشد، ارزش کل بازار کریپتو که پیش‌تر اوج ۳ تریلیون دلاری را هم ثبت کرده بود، به کمتر از ۸۰۰ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت. در کف نخرید؛ چون پول خیلی بیشتری را از دست خواهید داد.

در ۲۴ ساعت گذشته و همزمان با افزایش بی‌سابقه تورم، ارزش کل بازار رمزارزها با یک افت تقریبا ۹٫۵ درصدی به ۱ تریلیون دلار کاهش یافته است. بیت کوین با ۱۰ درصد کاهش قیمت در محدوده ۲۴،۷۶۰ دلار و اتریوم با ۱۳ درصد کاهش قیمت در محدوده ۱،۲۷۰ دلاری معامله می‌شوند.

در این میان، ارزش طلا روند معکوسی را در پیش گرفته و ۲٫۵ درصد رشد داشته است. علاوه بر این و علی‌رغم افت دو رقمی قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پکس گلد (PAXG)، یک رمزارز با پشتوانه طلا، نیز تنها ۱ درصد افت داشته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها