|
کدخبر: 264809

وقت خرید اتریوم است؟

در حال حاضر، مهمترین حمایت اتریوم در محدوده ۱۴۸۷ تا ۱۵۳۶ دلار قرار دارد که احتمال بازگشت قیمت از همین نقطه وجود دارد.

اصلاح بازار رمز ارزها منجر به کاهش شدید قیمت اتریوم به عنوان ارز دوم بازار کریپتو نیز شد. اتریوم در حال حاضر با قیمت ۱۵۲۷ دلار معامله می شود که ۹ درصد نسبت به روز قبل، کاهش قیمت را تجربه کرده است.

علاوه بر اصلاح بازار کریپتو، تاخیر تیم فنی و توسعه دهندگان اتریوم در ادغام شبکه این رمز بر روی شبکه جدید که مدت هاست قرار است راه اندازی شود نیز از جمله عوامل دذیگر ریزش قیمت اتریوم به حساب می آید.

در حال حاضر، مهمترین حمایت اتریوم در محدوده ۱۴۸۷ تا ۱۵۳۶ دلار قرار دارد که انتظار می رود اتریوم به سرعت به سمت این محدوده ریزش داشته باشد. همچنین در صورتی حفظ این حمایت، می توان انتظار بازگشت قیمت به سمت مقاومت مهم بعدی روی ۱۸۳۵ دلار را داشت.

لذا معامله گران باید بازار را نظاره گر باشند تا در صورت تایید حفظ حمایت مذکور، بتوان با گشودن پوزیشن های معاملاتی، از این حرکت رفت و برگشت قیمت در اصلاح بازار، نهایت بهره را برد.

با اینحال، مانند همیشه توصیه ما، ورود پله ای و مدیریت سرمایه به معامله گران بازار است. همچنین متعاملین باید توجه داشته باشند که در صورت آغاز روند بازگشت اتریوم، به هیچ عنوان احساسات بازار بر روی آنها اثر نداشته باشد؛ چراکه معمولا ریزش های تیز و سریع، در مسیر بازگشت با افزایش قیمت شدید مواجه خواهند شد که ممکن است شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

همچنین، همانطور که نمودار ملاحظه می فرمایید، روند قیمت اتریوم همچنان نزولی بوده و لذا نیازی به ورود سرمایه سنگین به بازار نیست.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها