|
کدخبر: 264408

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ مشخص شد

پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ اعلام شد.

نمایشگاه الکامپ توسط این سازمان از روز سه شنبه ۱۱ مرداد تا روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهدشد.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش بنیان، فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

در بخش‌های دیگر شامل الکام استارز، الکام پیچ، الکام تاکز، الکام جابز، تینو استارز، توان تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز نمایشگاه الکامپ پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه مورخ ۲۱ خرداد ماه کار ثبت نام متقاضیان را آغاز و این فرایند را تا ۴ تیر ماه ادامه خواهد داد.

پس از تایید مدارک متقاضیان از سوی ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام از متقاضیان و بر اساس متراژ اعلام شده، جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

جزییات و شرایط جانمایی در اطلاعیه‌های آتی اعلام می‌شود.

برای اطلاعات کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت نمایشگاه الکامپ به نشانی www.Iran-elecomp.com مراجعه کنید.

 

منبع: نظام صنفی رایانه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها