|
کدخبر: 263572

معاملات مشکوک دو پتروشیمی یک انبوه ساز در بورس!

در روز رشد ۳۳۱۶ واحدی شاخص، دو پتروشیمی، یک انبوه ساز، سه شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

اقتصاد معاملات مشکوک دو پتروشیمی یک انبوه ساز در بورس!

در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۳۳۱۶ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۳۷ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۵.۳ و ۱۵۶.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سایپا، آذرآب به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۶۱۷، ۳۵۷، ۲۷۳ ، ۲۶۷ و ۲۴۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، آینده سازان بهشت پارس شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با رشد اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۶.۹ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پلاستیک شاهین، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، موتوژن، فرآورده های سیمان شرق، سرمایه گذاری لقمان، شیمیایی رنگین، سرمایه گذاری مسکن الوند، تولی پرس، پرمیت، پتروشیمی نوری، بیمه سینا ، ایران یاسا تایر و رابر، پتروشیمی غدیر و کربن ایران، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو پتروشیمی، یک انبوه ساز، سه شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها