|
کدخبر: 263368

یارانه فرزندان بزرگ جدا از خانوار است؟/طریقه ثبت درخواست بازنگری

وزیر تعاون از بررسی زودهنگام درخواست جاماندگان از یارانه خبر داد.

اقتصاد یارانه فرزندان بزرگ جدا از خانوار است؟/طریقه ثبت درخواست بازنگری

حجت الله عبدالملکی در حاشیه معارفه سرپرست حراست وزارت کار با اعلام این خبر افزود: بزودی برای جاماندگان از یارانه که درخواست بازنگری داده و البته جزو دهک دهم شناخته نشده باشند؛ پیامک ارسال می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حداکثر زمان بررسی یادشده را یک ماه به دستور رئیس‌جمهوری اعلام کرد و افزود: ۹۰ درصد مردم یارانه دریافت خواهند کرد و افرادی که جزو این ۹۰درصد هستند و هنوز یارانه دریافت نکرده‌اند، خیالشان راحت باشد که یارانه دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شناسنامه اقتصادی خانوار خود را ببینند و اگر درخواست بازنگری دارند؛ در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام و در آن به نشانی may.gov.ir نام نویسی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این را هم گفت: کسانی که فرزند بزرگ دارند؛ می‌توانند یارانه آنها را از خانوار خود جدا کنند.

عبد الملکی همچنین در مورد افرادی که با حساب شخصیِ خود کارهای اقتصادیِ غیرشخصی انجام می‌دهند، مانند افرادی که مسئول خرید شرکت هستند گفت؛ ما در این مسائل اصل را بر صحت ادعا می‌گذاریم و فرصتی می‌دهیم تا فرد حساب خود را از شرکت جدا کند.

 

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    یارانه هر ایرانی مانند سهام عدالت باید ب ه حساب خودش واریز گردد این چه عدالتی هست که یارانه افراد بخاطر شغل وخودرو سرپرست خانواده قطع می شود سرپرست خانواده که خو درو دارد خودش ذی نفع هست واین فرزند باید برای هزینه رفت وآمدش از همین به اصطلاح دهک 10 به خواهش والتماس پول بگیرد.

  • حسین ارسالی در

    تو از یک طرف می گویی به اعتراض رسیدگی میکنییم از طر ی می گویی به دهک ۹ ما میگوییم به ظلم وتبعیض مادردهک دهم هستییم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط بمیر

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی یارانه یک خانواده 6 نفره که 4 فرزند دانشجو ومحصل دارد قطع می شود ولی وزیر و نماینده مجلس یارانه معیشتی می گیرد باید به کجا شکایت کرد ؟ متاسفانه اصلابه تعداد افراد خانواده هیچ توجهی نشده فقط برای م ردم دردسر بوجود آوردند . چرا یارانه را ب ه هر فرد ایرانی مانند سهام عدالت اختصاص نمی دهید که در صورت قطع یارانه سرپرست ،س ایر افراد خانواده از حق خودشان محروم نشو ند؟از یک طرف مردم را تشویق به فرزند آوری می کنند ازیک طرف اندک یارانه پرداختی به یک خانواده 6 نفره را قطع میکنن آیا این یک بام ودو هوا نیست؟

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها