|
کدخبر: 262874

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان ماه

با کاهش اخیر قیمت بیت کوین به زیر منطقه حمایتی ۲۹۵۰۰ دلار و رسیدن آن به نزدیکی منطقه حمایت اصلی ۲۸۵۰۰ دلاری خریداران وارد بازار شدند. این حرکت باعث تشکیل یک خط حمایتی قوی در نزدیکی ۲۸۶۰۰ دلار شد و از آن پس قیمت شروع به افزایش کرد. سپس یک حرکت صعودی واضح بالاتر از سطوح مقاومتی ۲۹۲۰۰ و ۲۹۵۰۰ دلاری شکل گرفت. به این ترتیب قیمت از سطح ۵۰% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی بین ۳۰,۶۳۰ دلار و ۲۸,۶۳۵ دلار فراتر رفت.

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز بیت کوین به دلار آمریکا، کندل قیمتی خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۲۹۸۰۰ دلار را به سمت بالا شکست. قیمت بیت کوین اکنون بالاتر از سطح ۲۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (SMA۱۰۰) معامله می‌شود.

اکنون مقاومت نزدیک به قیمت روی سطح ۳۰۱۶۰ دلار قرار دارد. سطحی که نزدیک به خط ۷۶.۴% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی بین ۳۰۶۳۰ دلار و ۲۸۶۳۵ دلار است. مقاومت اصلی بعدی نیز بر روی سطح ۳۰۶۰۰ دلار جای گرفته است. حرکت واضح به بالای سطح مقاومت ۳۰۶۰۰ دلار ممکن است شروع یک روند صعودی برای بیت کوین باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی قیمت ممکن است منطقه مقاومتی ۳۱۲۰۰ دلاری را نیز پشت سر بگذارد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومتی ۳۰۶۰۰ دلاری را بشکند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت نزدیک در این صورت در حدود سطح ۲۹۶۰۰ دلار قرار گرفته است.bitcoin-price-breaks-the-۳۰k

اولین سطح حمایتی اصلی در صورت نزول بیشتر نزدیک به سطح ۲۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (SMA۱۰۰) است. بریک اوت نزولی به زیر سطح حمایتی ۲۹۵۰۰ دلاری ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود. این حرکت ممکن است سطح ۲۸۵۰۰ دلار را هدف قرار دهد، جایی که خریداران احتمالاً موضع محکمی خواهند داشت.

نتایج بررسی شاخص‌های تکنیکال:

شاخص مک دی (MACD) در بازه زمانی یک ساعته: این شاخص با شتاب به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی یک ساعته: این شاخص صعود کرده و اکنون از سطح متوسط ۵۰ خود فاصله زیادی دارد.

سطوح حمایت اصلی: ۲۹,۵۰۰ دلار و به دنبال آن ۲۸,۵۰۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۳۰۱۵۰ دلار، ۳۰۵۰۰ دلار و ۳۰۶۰۰ دلار.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها