|
کدخبر: 261980

آبروی رئیسی در گروی اجرای درست هدفمندی یارانه ها

نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توزیع و پرداخت عادلانه مابه التفاوت حاصل از اصلاح قیمت‌ها در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد.

اقتصاد آبروی رئیسی در گروی اجرای درست هدفمندی یارانه ها

غلامرضا نوری امروز در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  اظهار کرد: سهم آذربایجان شرقی به نسبت جمعیتی و ارزش افزوده از تسهیلات بانک‌ها و بهره‌مندی استان از این منابع پایین است و امیدواریم عدالت در این زمینه برقرار شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی به ویژه آنهایی که متاثر از اصلاح قیمت ارز هستند، مشکلی جدی است و انتظار می رفت که این نیاز تأمین شود چون کوچک‍‌ترین وقفه در چرخه تولید، نظام اقتصادی را به چالش خواهد کشید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چند رئیس جمهور آبروی خود را برای اجرای این طرح گذاشته اما لطف این کار بزرگ، به زحمت و مشکل نیفتادن مردم و تولید کنندگان است و باید قبول کنیم آمادگی لازم و صددرصدی برای اجرای این طرح تا حدی مهیا نبود.

نوری تصریح کرد: به هر حال با توجه به اجازه اکثریت مجلس در این خصوص، ما نیز با وجود مخالفت که وجود دارد، با نحوه اجرای فعلی، از دولت حمایت می کنیم و باید پرداخت مابه التفاوت این اصلاح قیمت باید عادلانه باشد تا ادامه مسیر و این پیج مهم اقتصادی کشور را با مشکل کمتر پشت سر گذاریم.

 

منبع: فارس
  • محسن ارسالی در

    دولت با فقر پیش رو میخاد چکار کنه به جای اینکه هر روز حقوق هجومی کارکنان را افزایش بده به فکر مردم فقیر و بیچاره باشه اگه مردم به اعتراض دارند ۱۰۰درصد از مشکل بی پولی است نه از زیاد خوردن

  • ناشناس ارسالی در

    فعلا که ما درستی در هدفمندی ندیدیم یاران ه مالک دارای ملکهای میلیاردی آپارتمانهای چندواحدی مستاجردارها به علت ملاک نبودن ملک برقرار وتشخیص برنیازمند بودن این گرو ه داده شد اما مستاجر بدبخت حقوق بگیر کار مند کارگر بازنشسته بدبخت را بی نیاز متمو ل ثروتمند تشخیص دادید.کجای این کار درست است؟؟؟؟

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها