|
کدخبر: 261664

ریزش وحشتناک قیمت ارز دیجیتال این شهردار

قیمت توکن میامی کوین (MIA)، پروژه‌ای که به شهرها طرحی برای کسب درآمد از طریق ضرب توکن‌های ارز دیجیتال ارائه می‌کند، بیش از ۹۵ درصد سقوط کرده و از ۰.۰۵ به ۰.۰۰۴ دلار رسیده است. حامی اصلی این توکن، فرانسیس سوارز، شهردار میامی محسوب می‌شود.

اقتصاد ریزش وحشتناک قیمت ارز دیجیتال این شهردار

MIA خود بخشی از پروژه بزرگ‌تر CityCoin‌ است. در این پروژه، کاربران با دسترسی به توکن‌هایی در بلاکچین STX می‌توانند MIA استخراج کنند. ۳۰ درصد از محل درآمد این استخراج به شهرداری اختصاص می‌یابد.

در پی سقوط قیمت این ارز و اظهارات تا حدودی ناامیدکننده سوارز، ایمیل‌هایی هشدارآمیز در خصوص قطع شدن کانال‌های نظارتی این شبکه از دفتر CityCoin به شهرداری میامی ارسال شده است؛ به این معنی که اگر مقامات بالادستی بورس و غیره، MIA را به‌ عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده تشخیص دهند، ممکن است شهرداری و CityCoin مجبور به بازگشت وجوه به سرمایه‌گذاران شوند.

پاتریک استنلی رهبر جامعه CityCoin، در ایمیلی دیگر، خواستار استفاده از این ارز دیجیتال برای تراکنش‌های روزمره و حتی پرداخت حقوق شده است. این در حالی است که شهردار میامی پیش‌تر از برنامه‌های خود برای اقدامات این‌ چنینی خبر داده بود.

در حال حاضر با توجه به افت قیمت شدید MIA، هولدرهای STX کمتر انگیزه‌ای برای ارائه پیشنهاد استخراج دارند. با این‌ حال CityCoin از مشروعیت MiamiCoin‌ به‌عنوان یک ابزار معاملاتی و مالی بلندمدت دفاع کرده است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها