|
کدخبر: 261197 شروین اشیدری

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

فردا این خودرو را با قیمت کارخانه بخرید / صفر تا صد ثبت نام لاماری ایما در سامانه یکپارچه

فروش لاماری ایما با قیمت کارخانه از فردا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز خواهد شد.

اقتصاد فردا این خودرو را با قیمت کارخانه بخرید / صفر تا صد ثبت نام لاماری ایما در سامانه یکپارچه

شرکت آرین پارس موتور عرضه محصول لاماری ایما را از فردا به دو صورت فروش فوق العاده و پیش فروش آغاز خواهد کرد. لازم به ذکر است که آرین موتور در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران واقع در نمایشگاه شهر آفتاب نیز حضور دارد و علاقه مندان می‌توانند لاماری ایما را به صورت حضوری مورد بررسی قرار دهند. در ادامه توضیحات محمد موسوی، مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور درباره شرایط فروش لاماری ایما را می‌خوانید.

موسوی در ابتدا اظهار کرد: آرین پارس موتور به دو روش فروش فوق العاده و پیش فروش محصول لاماری ایما را عرضه خواهد کرد. در روش فوق العاده قیمت به صورت قطعی است و تحویل طی ۹۰ روز کاری خواهد بود. در روش پیش فروش نیز تحویل ۱۲۰ روز کاری است. لازم به ذکر است که در فروش فوق العاده قیمت قطعی ۹۸۹ میلیون تومان خواهد بود. اما در پیش فروش عادی پیش پرداخت مرحله نخست ۴۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت به صورت علی الحساب اعلام شده است.

لاماری۱

وی در خصوص شرایط ثبت نام خودرو اظهار کرد: مشتریان بعد از انتخاب نام شرکت آرین پارس موتور در سامانه یکپارچه تخصیص می‌توانند خودرو و طرح مورد نظر را انتخاب کنند. محدودیت هایی که اعلام شده برای طرح جوانی جمعیت وجود ندارد. صرفا هر کد ملی یک دستگاه می‌تواند خریداری کند. این طرح یک هفته ادامه خواهد داشت و سپس قرعه کشی انجام می‌شود. این قرعه کشی را سازمان حمایت انجام می‌دهد. پس از اعلام نتیجه توسط سازمان حمایت تا چندین برابر ظرفیت به شرکت آرین پارس موتور لیست داده می‌شود. بعد از آن نیز تکمیل وجه، ثبت نام و عقد قرارداد در سامانه فروش لاماری به آدرس sales.lamari.ir صورت خواهد گرفت.

موسوی ادامه داد: در مرحله فعلی با توجه به حساسیت وزارت صمت ما مجبور به قرعه کشی هستیم. برای مراحل بعدی فروش نیز بررسی خواهد شد که فروش همچنان به صورت قرعه کشی باشد یا خیر. ما همچنان آمادگی هرگونه همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت را خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار کرد: آرین پارس موتور از دو محصول دیگر در سال جاری رونمایی خواهد کرد. این محصولات شامل یک شاسی بلند و یک سدان است که در اواسط و اواخر سال ۱۴۰۱ رونمایی می‌شوند.

بخشنامه های فروش لاماری ایما

برای مشاهده بخشنامه های فروش روی لینک های زیر کلیک کنید.

بخشنامه ۱

بخشنامه 

مشخصات فنی و امکانات لاماری ایما

کراس اوور ایما از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر بهره می‌برد. لازم به ذکر است که پیشرانه این خودرو توسط برند میتسوبیشی طراحی و مهندسی شده است. این خودرو همچنین مجهز به گیربکس اتومایک دو کلاچه ۷ سرعته تَر است که توان پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می‌کند. میانگین مصرف سوخت ایما نیز حدود ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سقف پانوراما، استارت دکمه ای، صندلی برقی ۶ حالته راننده، ۶ کیسه هوا، رینگ های آلومینیومی ۱۹ اینچ، دوربین و سنسور پارک عقب، پشت آمپر دیجیتال، فرمان برقی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد اشاره کرد.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

متقاضیان می‌توانند با اعلام شرایط فروش، فعال‌سازی بخشنامه‌ها و به دنبال آن آغاز مرحله ثبت درخواست خودرو (شرکت در قرعه‌کشی محصولات)، با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

مراحل درخواست خودرو به شرح زیر است:

مرحله اول: انتخاب گزینه «ورود / ثبت‌نام»

متقاضیان جهت ثبت اطلاعات شخصی (ثبت‌نام اینترنتی خودرو) خود در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، با انتخاب گزینه «ورود / ثبت‌نام» (از منوی اصلی سامانه) وارد صفحه ورود و ثبت‌نام خواهند شد.

مرحله دوم: ایجاد حساب کاربری

با انتخاب گزینه «ثبت‌نام»، کاربر به صفحه اطلاعات اولیه مشتری هدایت می‌شود و با تکمیل این فرم، حساب کاربری خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ایجاد می‌کند. اطلاعات این فرم شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن است.

مرحله سوم: تکمیل فرم ثبت‌نام

کاربر پس از تشکیل حساب کاربری، به صفحه فرم کامل ثبت‌نام هدایت شده و نام و نام خانوادگی کاربر در قسمت مربوط به کاربران (بالا سمت چپ) نمایش داده خواهد شد. با تکمیل این فرم، کاربر اطلاعات تفصیلی خویش را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت می‌کند. تکمیل فیلدهای ستاره‌دار اجباری است. در نهایت، کاربر پس از انتخاب گزینه «ثبت و ادامه» وارد صفحه اصلی سامانه برای انتخاب خودرو می‌شود.

مرحله چهارم: انتخاب خودرو

کاربر در این صفحه با مشاهده لیست خودروها می‌تواند اقدام به انتخاب خودرو مورد نظر خود کند.

مرحله پنجم: انتخاب بخشنامه

کاربر در این مرحله، پس از انتخاب خودرو موردنظر خود، فهرست بخشنامه‌های فروش را مشاهده کرده و با انتخاب یکی از بخشنامه‌ها، وارد مرحله بعدی می‌شود. همچنین، آن گروه از کاربرانی که پیش از انتخاب خودرو، مراحل ثبت‌نام و ورود را طی نکرده باشند، قبل از هدایت به مرحله بعدی، صفحه «ورود / ثبت‌نام» را مشاهده می‌کنند.

مرحله ششم: مشاهده اطلاعات

کاربر در این مرحله، کلیه اطلاعات ثبت‌شده در مراحل قبل را مشاهده و تایید می‌کند. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی متقاضی، اطلاعات بخشنامه و خودرو انتخاب‌شده خواهد بود.

مرحله هفتم: دریافت کد رهگیری

کاربر در این مرحله، کد رهگیری مربوط به ثبت درخواست خود را دریافت خواهد کرد. با دریافت کد رهگیری، مرحله شرکت در قرعه‌کشی به اتمام رسیده و نام کاربر در فهرست کسانی که در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند، قرار خواهد گرفت.

محدودیت های ثبت نام

انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام

کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

سن (بالای ۱۸ سال)

برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک می‌باشد.

تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا

غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.

توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت shaparak.ir به پایان می‌رسد.

درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نماید.

از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ اینجانب با علم به کلیه مسولیتهای مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش ؛ اقدام به ثبت نام می نمایم.

  • مرتضی ارسالی در

    من نمی دان
    م کسی که 48ماه است که خ ودرو خریده می تواند شرکت کند اما پلاک فع ال داشتن مانع ثبت نام است
    استعلام کنند ببینند پلاک فعال مربوط به چه ماشینی و با چه مدلی است
    کسی ماشین مدل پ ایین دارد حق دارد شرکت کند

ارسال نظر