|
کدخبر: 259955

خبر مهم وزیر کشور درباره تغییر قیمت این کالاها

وزیر کشور گفت: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا قیمت‌های خود را افزایش دهند.

اقتصاد خبر مهم وزیر کشور درباره تغییر قیمت این کالاها

وزیر کشور در ارتباط مستقیم تلویزیونی اعلام کرد: مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن اقلامی است که نرخ آن با هدفمند شدن یارانه‌ها و تغییر نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ کالای دیگری حق و اجازه گران شدن ندارد، البته مجوزی هم برای گران کردن ندارند.

احمد وحیدی تاکید کرد: دامداری‌های کوچک و بزرگ باید با کمک استانداری‌ها و از محل سرمایه‌های صندوق‌های کشاورزی و همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها حمایت لازم شوند تا بتوانند نهاده‌های دامی را برای خود بدون دغدغه تهیه کنند.

وزیر کشور افزود: بانک‌ها باید برای تأیید وثایق تسهیلات از دامداری‌های کشور حمایت لازم را داشته باشند.وحیدی ادامه داد: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا بر قیمت‌های خود بیفزایند. وی افزود: به مصرف‌کنندگان برای گران شدن این چهار قلم کالا یارانه پرداخت خواهد شد.

وحیدی گفت: حمل‌ونقل و رانندگان هم حق گران کردن کرایه را ندارند و آنها نمی‌توانند به بهانه گران شدن این چهار قلم کالا قیمت‌های خود را افزایش دهند.

 

منبع: اقتصادنیوز
  • ناشناس ارسالی در

    شما نگران نباشید ازهمین فردا گرانی درتمام اقلام شروع خواهد شد اینکه از بالا بردن قیمت بنزین بدتر است این دیگر با شکم وخوراک پوشاک وزندگی مردم سروکار دارد دولت مجبور است که برای جلوگیری وفروپاشی نظام اقتصادی وقاچاق گسترده در شرایط تحریم خشکسالی جنگ اوکراین وروسیه نبود سوییفت مبادلات جهانی تحریم بانک مرکزی وهمسان سازی ارزش ریال در برابر دلار امریکا دولت مجبور به گران کردن است باز هم این شرکتهای نانو تکنولوژی وداروسازی وصنایع دیگر خدا خیرشون بده دارن کشور را اداره میکنند دولت فقط کارش وعده های دروغین است

  • ناشناس ارسالی در

    تا حالا تجربه تو سال های گذشته نشون داده که هرگز هیچ دولتی نتونسته جلوی گرونی ها ی بی اساس رو بگیره و دلیلش اینه که مسئول ین ما تریبون قوی دارن ولی عملکردشون ضعیف ،

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها