|
کدخبر: 255678

این ارز دیجیتال یک روزه ۱۴ درصد گران شد

لونا با رشد ۱۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته از سایر رمزارزهای برتر پیشی گرفته است.

قیمت رمزارز Terra (LUNA) طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته و از دیگر رمزارزهای بازار عملکرد بهتری داشته است. درحال حاضر نیز در صرافی های بزرگ با قیمت ۸۹.۵۵ دلار معامله می شود.

بیت کوین، بزرگترین رمزارز جهان، پس از بازپس گیری سطح ۴۰۰۰۰ دلاری، در وضعیت سبز قرار دارد، اما تنها ۰.۸۳ درصد افزایش یافته است. اوایل امروز، این ارز پرچمدار به زیر سطح ۳۹۰۰۰ دلار سقوط کرد و به پایین ترین قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته رسیده بود.

بزرگ ترین آلتکوین ها، از جمله اتریوم، در حال حاضر پس از شاهد اندکی کاهش در قیمت، در حالت رنج زدن هستند. کاردانو پس از افت بیش از ۲درصدی بار دیگر در بین ۱۰ رمزارز برتر از نظر حجم بازار، به زیر لونا سقوط کرده است. سولانا نیز علیرغم عملکرد ضعیف در میان سایر رمزارزهای برتر، در جایگاه هفتم باقی مانده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، TerraUSD (UST)، محبوب ترین استیبل کوین الگوریتمی در اکوسیستم ترا، اخیراً با ارزش بازار از استیبل کوین بایننس (BUSD) پیشی گرفته است. TerraUSD اکنون سومین استیبل کوین بزرگ است که پس از تتر (UST) و USD Coin (USDC) قرار گرفته است.

علیرغم اینکه لونا در ماه ژانویه (دی-بهمن) عملکرد ضعیفی داشته، اما بعد از آن به دلیل انباشت بیت کوین جهت ایجاد ذخیره و پشتوانه برای استیبل کوین UST توسط بنیاد لونا (LFG) در ماه فوریه (بهمن-اسفند)، در یک رالی صعودی گرفته است. کل موجودی ذخیره LFG در حال حاضر ۲.۴۱ میلیارد دلار است که ۶۹.۳ درصد آن را بیت کوین تشکیل می دهد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها