|
کدخبر: 241772

شوک سلبریتی معروف به بازار ارزهای دیجیتال

​کیتی پری (Katy Perry)، ستاره پاپ، پس از اینکه در اینستاگرام به شوخی اعلام کرد که موسیقی را رها کرده است تا در صرافی رمزارزی FTX کارآموز شود، موجی از واکنش ها را در در فضای رمزارزها ایجاد کرده است. انتظار می رفت تلاش پری برای تبلیغ این غول رمزارزها با تمسخر روبرو شود.

گابور گورباکس (Gabor Gurbacs) از VanEck پرسید که آیا مهارت های برنامه نویسی Rust (بازی ویدیویی در سبک بقا و فقط چندنفره است) این خواننده به اندازه کافی خوب است؟

بسیاری از اعضای جامعه رمزارزها که تحت تاثیر خاطرات بد از بازار نزولی سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) هستند، به یاد می آورند که چگونه این خواننده مشهور، “نظرات کریپتویی” خود را به نمایش گذاشته بود.

سقوط پری از دنیای حرفه ای

پری، که ۹ بار پربازدیدترین شخصیت در بیلبورد ۱۰۰ نفر برتر را در کارنامه خود دارد، سقوط حرفه ای از نظر تماشاچی را تجربه کرده است.

پس از اینکه اون در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) یک شبه با اجرای موسیقی “I Kissed Girl” به یک سوپراستار تبدیل شد. همچنین با آلبوم “Teenage Dream” به یک سوپراستار به ظاهر غیرقابل توقف تبدیل شد. او با یک آلبوم پنج آهنگی، رتبه شماره یک را در ایالات متحده به ثمر رساند که با رکورد پادشاه پاپ، مایکل جکسون، مطابقت دارد.

پس از یک وقفه چند ساله، پری با “Witness” در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) دوباره به روی صحنه بازگشت. این آلبوم یک ناامیدی تجاری بزرگ بود که نقدهای تند منتقدان را نیز دریافت کرد. “Smile”، یک آلبوم کلیشه‌ای که در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) منتشر شد، نکته ی جالب توجهی برای دنیای حرفه‌ای پری بود. آخرین تک آهنگ مستقل او، “When I’m Gone”، عملاً در هیچ نقطه ای قادر به فروش نیست.

از این رو، تبدیل شدن پری به یک کارآموز FTX چندان شوکه کننده نخواهد بود.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها