|
کدخبر: 254635

مردم در حال فرار از بورس هستند

​در سومین هفته کاری فروردین ماه روند خروج سرمایه حقیقی از بورس افزایش یافت و در ۳ روز از ۵ روز کاری هفته اخیر خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی بود.

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که در ۳ روز کاری متوالی شاهد خروج پول حقیقی به بورس بودیم. روز شنبه، روند خروج پول حقیقی ادامه داشت و ۲۰۹ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه جریان پول به سمت بازار بود. روز دوشنبه پول حقیقی از بورس خارج شد و ارزش آن ۱۵۱ میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه هزار و ۱۰ میلیارد تومان از بازار خارج شد و روز چهارشنبه پول حقیقی وارد بازار شد و ارزش سرمایه حقیقی ورودی ۵۰ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۲۲۰ میلیارد تومان بود.  

روز شنبه که پول حقیقی از بازار خارج شد بیشترین خروج پول به سهام وبملت، فملی و خودرو اختصاص داشت و روز یکشنبه خگستر، شپنا و فوکا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

روز دوشنبه که خروج پول حقیقی از سر گرفته شد بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار به نماد شپنا تعلق داشت و خساپا و وبملت در رتبه‌های بعدی قرار دارند. روز سه‌شنبه فولاد، شبندر و تجلی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشتند و در آخرین روز کاری هفته نیز خگستر، کنور و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. 

 

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    اینکه یه عده زیادباداشتهاشون واردمیدان بورس بشن که هیچ تخصصی دراین
    ز مینه ندارن خیلی بدوزشته.
    بهتراینه که تعدادکم ولی باتخصص ومهارت ودانش واردب ورس بشن که هم درسطح ملی وهم بین الملل بو رس ایران رورونق بدن....

  • M ارسالی در

    ولی حقوقی ها هر وقت حقیقی میفروشه خریدار هستن تا روز بعد بالاتر به حقیقی ترسو بفروشن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها