|
کدخبر: 253745

جریمه سنگین برای دارندگان ماینر قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان پرونده‌های قاچاق ماینر علاوه بر ضبط کالا به ترتیب به پرداخت مبلغ ۲۹ میلیون تومان در هوره، مبلغ ۱۲ میلیون تومان در کارگاه تولیدی و ۱۷ میلیون تومان در منزل مسکونی شهرکرد محکوم شدند.

محمدرضا عمرون گفت: بر اساس دریافت گزارشات مختلف مبنی بر نگهداری ماینر در منزل‌ مسکونی شهر هوره، یک کارگاه تولیدی در شهرستان شهرکرد و منزل مسکونی در شهر شهرکرد مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی و ادارات برق شهرستان‌ها به محل‌ها مراجعه کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: طی بازرسی‌های انجام شده تعداد ۳ دستگاه ماینر به ظن قاچاق از هوره، یک دستگاه از کارگاه تولیدی و ۷ دستگاه از شهر شهرکرد کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: گزارشات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع و پرونده‌ها در شعبه سوم تعزیرات حکومتی شهرستان شهرکرد رسیدگی شد که به دلیل عدم ارائه هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به شعبه دال بر ورود قانونی این دستگاه‌ها به کشور و عدم ارائه مجوز تأسیس و بهره‌برداری، قاچاق بودن کالاها محرز اعلام شد.

عمرون با اشاره به محکومیت ۵۸ میلیون تومانی متهمان بیان داشت:  متهمان پرونده‌های قاچاق ماینر علاوه بر ضبط کالا به ترتیب به پرداخت مبلغ ۲۹ میلیون تومان در هوره، مبلغ ۱۲ میلیون تومان در کارگاه تولیدی و ۱۷ میلیون تومان در منزل مسکونی شهرکرد محکوم شدند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها