|
کدخبر: 252527

ارزهای دیجیتال این افراد را میلیارد کرد

حداقل ۱۰ نفر در سراسر جهان ثروت خود را به دلیل افزایش استفاده از رمزارزها به میلیاردها دلار افزایش دادند.

سم بانکمن-فرید، موسس صرافی مشتقات ارز دیجیتال FTX، با دارایی خالص ۲۴ میلیارد دلاری در صدر این فهرست قرار دارد؛ Bankman-Fried این صرافی را در سال ۲۰۱۹ هنگامی که ۲۷ ساله بود راه اندازی کرد.

FTX اکنون یک میلیون کاربر دارد و ارزش آن ۳۲ میلیارد دلار است.

پس از Bankman-Fried، برایان آرمسترانگ، یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase در سن ۳۹ سالگی با ثروتی بالغ بر ۶ میلیارد دلار در جایگاه دوم این فهرست ایستاده است. این صرافی پس از Binance دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در سطح جهان است.

همچنین در این فهرست، کامرون و تایلر وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی ارزهای دیجیتال Gemini، هر کدام با دارایی خالص ۴ میلیارد دلار قرار دارند. آنها مانند رقیب خود، مارک زاکربرگ، به ساخت یک متاورس علاقه دارند.

در جدول زیر نام ده میلیاردر برتر دنیای رمزارز آورده شده است:

در دو سال اخیر به دلیل رشد چشمگیر رمزارزها توجه به این حیطه به طرز عجیبی افزایش یافته است اما قسمت عجیب‌تر این است که توسط جوامع و افراد برجسته مورد حمایت قرار گرفته و این نشانی از نقش رمزارزها در آینده خواهد بود و بازتاب این موضوع است که کریپتوکارنسی یه موضوع گذار و محدود نیست و احتمالا باید شاهد افزایش استفاده آن در تمامی ابعاد بود.

این اولین باری نیست که جامعه هنری و ورزشی حضور خود را در این زمینه اعلام می‌کنند. لیونل مسی یک قرار داد مهم و چند ساله در رابطه با توکن‌های هواداری امضا کرده است. از طرف دیگر کنسرت‌های متاورسی در حال گسترش هستند.

و یا در گذشته بسیار برنامه و جشنواره‌هایی موسیقی بود که بلیط آنها توسط رمزارزها ارایه می‌شدند. مثال‌های زیادی در این زمینه می‌توان ذکر کرد، اما مهم این است که تمام این موارد بازتاب کننده افزایش حضور کریپتوکارنسی در زندگی مردم و کاربرد رو به رشد آن هستند و احتمالا باید شاهد افزایش این روند بود.

از طرف دیگر این اتفاقات بر جریان قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها نیز بی‌تاثیر نیست و می‌تواند یکی از دلایل رشد اخیر قیمت آنها باشد.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها