|
کدخبر: 251407

استارت فروش تانک در بازار + تصاویر و قیمت

شرکت گریت وال موتور در آگوست سال گذشته در نمایشگاه خودروی چنگدو رسماً شاسی‌بلند جدید تانک ۵۰۰ را رونمایی کرد و حالا این خودرو راهی بازار چین شده است.

این شاسی‌بلند شاسی نردبانی در سبد محصولات برند نوپای تانک بالاتر از مدل‌های کوچک‌تر ۳۰۰ و ۴۰۰ و پایین‌تر از مدل‌های بزرگ‌تر ۷۰۰ و ۸۰۰ قرار می‌گیرد. تانک ۵۰۰ که از آن به‌عنوان رقیب چینی تویوتا لندکروزر یاد می‌شود، ۵,۰۷۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۳۴ میلی‌متر عرض و ۱,۹۰۵ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۸۵۰ میلی‌متر است.

تانک-۵۰۰-۱

تانک ۵۰۰ که ظاهری بسیار باابهت و چشمگیر دارد و در جاده‌ها نظرها را به خود جلب خواهد کرد، در دو نسخه پنج‌نفره و هفت‌نفره ارائه می‌شود. تمام نسخه‌های این شاسی‌بلند جدید چینی به‌صورت استاندارد با یک پیشرانه ۳ لیتری V6 توربوشارژ ارائه می‌شوند که به تکنولوژی هیبریدی خفیف ۴۸ ولت هم مجهز است. این پیشرانه که ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، تانک ۵۰۰ را ظرف ۷.۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. مصرف سوخت این موتور هم به‌صورت ترکیبی ۱۰.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

تانک۵۰۰-۲

جذابیت تانک ۵۰۰ اما صرفاً در نمای بیرونی آن خلاصه نمی‌شود زیرا کابین این ماشین هم واقعاً مجلل و چشمگیر به نظر می‌رسد. در اینجا علاوه بر نمایشگر ۱۴.۶ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، در سراسر داشبورد، رو دری‌ها و کنسول میانی هم تریم چوبی لوکس دیده می‌شود. علاوه بر این، امکان سفارش تودوزی چرمی دورنگ هم وجود خواهد داشت. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه تانک ۵۰۰ هم می‌توان به ساعت آنالوگ، تریم‌های فلزی و پانل دکمه‌های لوکس اشاره کرد.

تانک۵۰۰-۳

به گزارش رسانه‌های چینی، تانک ۵۰۰ در نسخه‌های مختلفی مثل بیزینس ادیشن، اسپرت ادیشن و بلک واریور ادیشن با قیمت‌های مختلفی بین ۳۳۵ هزار یوآن معادل ۵۲,۶۴۰ دلار تا ۳۹۵ هزار یوآن معادل ۶۲ هزار دلار در این کشور عرضه می‌شود.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها