|
کدخبر: 250894

خبر مهم درباره واریزی عیدی و حقوق بازنشستگان

یک منبع آگاه از تامین منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان خبر داد و اعلام کرد: این واریزی بعداز ظهر امروز واریز خواهد شد.

اقتصاد خبر مهم درباره واریزی عیدی و حقوق بازنشستگان

یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه  در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهارکرد: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.

بنابراین گزارش حقوق اسفندماه ۱۴۰۰ و عیدی بازنشستگانی که هنوز پرداخت نشده بود، عصر امروز پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ حقوق اسفندماه و عیدی بخشی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است که علت آن عدم تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده بود.

بر این اساس بازنشستگانی که عیدی خود را نگرفته بودند نیز امروز با حقوق اسفند ماه، این مبلغ را خود را دریافت خواهند کرد.

پیش از این مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان بازنشستگان کشوری با حقوق اسفند ماه خبر داده بود.

مبلغ عیدی امسال برای بازنشستگان و کارمندان به صورت ثابت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است؛ همچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای متاهلان و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر فررند پرداخت شد.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    خداقوت دلاور.خسته نباشی پهلوان
    #سا زمان برنامه وبودجه
    #میرکاظمی
    #مسؤلین......
    ازموی سفید بازنشسته ها خجالت بکشید.چراشرم نمی کنید.برید بمی ریدبی عرضه ها.کاری کردید بازنشته ها به م رگشون راضی شدن.خداجوابتونوبده بی وجدانها

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چه خبر خوبی با این کار دولت کمر آم ریکا قطعا شکسته خواهد شد ولعنت بردولتی ک ه حقوق بازنشستگان را مانند صدقه پرداخت م یکند وبدبختیم ما بازنشستگان که لجنی مانن د میرکاظمی اینجور با حقی که باید در سرمو قع پرداخت شود این جور بازی در میاورد تا اندکی به اصطلاح خودشان بازنشستگان را ادب کنند

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت الله علیم اجمعین .

  • هدایت ارسالی در

    خاک بر سرتون با حقوق دادنتون

  • ناشناس ارسالی در

    چشم نخورند مقامات با این همه رفاهی که به ما ملت می دهند اگر حیوانات سیرک هییت دو لت بودند عملکردشان بهتر از این بود

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت الله علی القوم الظالمین
    مگه میشه حقوق ضعیف ترین قشر جامعه تا آخرین لحظات سال واریز نشه . این نادان های بی مسئولیت تا حالا کجا بودن که تازه اعتبار لازم تامین بشه !!!! خدا لعنت شون کنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها