|
کدخبر: 249596

پیش بینی هیجان انگیر ارز دیجیتال اتریوم

مدیر عامل پلتفرم Abra پیش بینی کرد اتریوم می تواند به ۴۰۰۰۰ دلار برسد.

بیل بارهیت (Bill Barhydt)، مدیر عامل پلتفرم معاملاتی رمزارزی Abra، در مصاحبه ای با CNBC روز جمعه، نظرات خود را در مورد اینکه چرا نسبت به اتریوم بیشتر از بیت کوین خوش بینانه تر است، به اشتراک گذاشت. او همچنین پیش بینی می کند که قیمت اتر می تواند به ۴۰۰۰۰ دلار برسد که افزایش قابل توجهی نسبت به قیمت فعلی این رمزارز است.

بارهیت توضیح داد: “اثر شبکه اتریوم بر این ایده استوار است که می‌تواند به رایانه‌های جهان تبدیل شود. اکنون برای استیبل کوین ها، NFT ها، دیفای و بازی ها استفاده می شود.

مدیر عامل انتظار دارد که “با آمدن استیکینگ و سرمایه گذاری”، “هجوم گسترده ای از افرادی که سعی در نگه داشتن اتریوم دارند” وجود خواهد داشت. او در مقایسه تاثیرات شبکه اتریوم با بیت کوین، اظهار داشت:

“تاثیرات شبکه اتریوم در کوتاه مدت به دلیل استفاده از مواردی که به تازگی شروع به اجرا کرده اند، در واقع برای من صعودی تر است.”

وی ادامه داد: “اگر کارمزد گس و کارمزد تراکنش ها پایین آمد که البته وعده اثبات سهام نیز همین است، مراقب باشید، زیرا در آن  صورت همه موانع رشد شبکه از سر راه برداشته خواهد شد. با این وجود، برهیت بدون اشاره به بازه زمانی خاصی گفت:

“من فکر می کنم که شما در حال صحبت از اتریوم ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلاری هستید.”

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها