|
کدخبر: 249521

پیش بینی مهم از آینده بیت کوین / کفت قیمت کجاست؟

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که نهنگ‌های بازار رمزارزها بیشتر از خرید، بیت‌کوین عرضه می‌کنند. کف قیمتی بیت‌کوین کجاست؟

بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار ریزش کرد و توانایی بازپس‌گیری کانال ۴۰ هزار دلار را ندارد. اصولا در بازار اولین کسانی حرکت می‌کنند نهنگ‌ها هستند. به همین دلیل است که با تحلیل رفتار نهنگ‌ها می‌توان به فهمی کلی از شرایط بازار رسید.

بیت‌کوین محدوده ۴۰ هزار دلار را از دست دارد و تا ۳۸ هزار دلار ریزش کرد. داده‌های تحلیلی می‌گویند در شرایط فعلی خریداران کوچک بیت‌کوین می‌خرند و نهنگ‌ها نظاره‌گر بازار هستند.

«کیف پول‌هایی با موجودی کمتر از یک بیت‌کوین در حال خرید هستند اما نهنگ‌ها محتاط عمل می‌کنند.»

Utoday در گزارشی در رابطه با شرایط بازار نوشت: دنیای ماهی‌های کوچک و نهنگ‌های بزرگ با یکدیگر متفاوت است. اولی در حال خرید است و دومی رد حال عرضه. بدون نهنگ‌ها شک دارم که حرکتی صعودی در بازار رمزارزها شکل بگیرد.

حساب‌های با موجودی کمتر از یک بیت‌کوین در سه ماه آخر سال ۲۰۲۱ بیت‌کوین زیادی خریداری کردند و موجودی این آدرس‌ها حدود ۱۰ درصد افزایش داشت.

خریدهای کوچک از زمان ریزش بیت‌کوین از سقف تاریخی به شدت افزایش پیدا کرده است.

در مقابل نهنگ‌ها و کیف پول‌هایی با بالاتر از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین اصلا به خرید و انباشت مشتاق نیستند. در یک ماه گذشته بزرگ‌ترین نهنگ‌های بازار بیشتر بیت‌کوین فروختند.

کف قیمتی بیت‌کوین کجاست؟

نهنگ‌ها در سه ماه چهارم سل ۲۰۲۰ و چند ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱ خرید زیادی کردند. اما الگوی فعالیت نهنگ‌ها در سال ۲۰۲۲ تغییر کرد.

کارشناسان عقیده دارند نهنگ‌ها همانطور که علاقه‌ای خرید ندارند در حال حاضر قصد فروش ارز دیجیتال خود را هم ندارند. داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که عرضه کوتاه‌مدت بیت‌کوین کاهش پیدا کرده است.

قیمت بیت‌کوین به محدوده‌های حمایت واکنش نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد محدوده ۳۸ هزار دلار یک حمایت معتبر است اما اگر این محدوده از دست برود احتمالا تا ۳۵ هزار دلار ریزش داریم. اگر نهنگ‌های بزرگ بازار عرضه را بیشتر کنند احتمالا بازار دوباره ریزش خواهد کرد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها