|
کدخبر: 246261

خبر مهم برای دارندگان سهام پالایش یکم و دارایکم

سرپرست مدیریت عملیات بازار ابزار‌های نوین مالی بورس تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر زمان بندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله از نوع سهامی و مختلط در این بورس خبر داد. معاملات این صندوق‌ها از چه ساعتی آغاز و تا چه ساعتی ادامه دارد؟

سرپرست مدیریت عملیات بازار ابزار‌های نوین مالی بورس تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تغییر زمان بندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله از نوع سهامی و مختلط در این بورس خبر داد.

بر این اساس، پیرو صورتجلسه ۱۰ بهمن هیات مدیره بورس تهران و طبق تبصره ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در این بورس، زمانبندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله از نوع سهامی و مختلط از سه شنبه (۲۴ اسفند) به شرح زیر تغییر می‌یابد.

در این راستا جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله از نوع سهامی و مختلط در زمان پیش گشایش ۸: ۴۵ تا ۹، گشایش ساعت ۹ و حراج پیوسته ۹ تا ۱۲: ۳۰ خواهد بود. این در حالی است که رویه سفارش گیری و انجام معاملات طبق روال قبلی خواهد بود.

خبری مهم برای سهامداران پالایش یکم| زمان معاملات تغییر می‌کند؟

 این زمان بندی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه امسال تغییر یافته بود و زمانبندی جلسه معاملاتی بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) و بازار اوراق بدهی از ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه پیش‌گشایش بود، ساعت ۹ گشایش و در نهایت از ساعت ۹ تا ۱۵ حراج پیوسته ادامه داشت.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها