|
کدخبر: 245732

صدای کارگران درآمد/ عیدی ناعادلانه بازنشستگان

بازنشستگان کارگری از ناچیز بودن عیدی پایان سال انتقاد کردند.

اقتصاد صدای کارگران درآمد/ عیدی ناعادلانه بازنشستگان

بازنشستگان تامین اجتماعی از ناچیز بودن عیدی پایان سال انتقاد کردند. به گفته این بازنشستگان، پرداخت تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب بازنشستگانی که مدت‌ها برای عیدی بیشتر مطالبه کرده‌اند، عادلانه نیست.

این بازنشستگان، خواستار «پرداخت مبلغی علاوه بر عیدی مصوب سال قبل» به روال سال گذشته شدند و اعلام کردند: انتظار داریم تا پایان سال سازمان تامین اجتماعی، مبلغی اضافه بر عیدی واریزی به عنوان مزایای پایان سال پرداخت کند.

در عین حال، مستمری بگیران زن ازعدم تعلق مزایای عیدی انتقاد کردند؛ یک مستمری بگیر زن استان گیلان در این رابطه می‌گوید: «به بازنشستگان، مستمری بگیران و بازماندگان زن، مانند مردان حق تاهل و حق اولاد تعلق نگرفت؛ این در حالیست که بسیاری از زنان سرپرست خانوار و تنها نان‌آور خانه هستند و سازمان بایستی در حق اینها عدالت را رعایت کند.»

یک بازنشسته گیلانی دیگر می‌گوید: سازمان  تامین اجتماعی از منابع داخلی خود بایستی عیدی‌ها را افزایش می‌داد؛ حالا نیز انتظار داریم مانند سال قبل با تامین اعتبار، مبلغی به حساب هر بازنشسته  واریز شود. اینگونه بازنشستگان احساس می‌کنند صدایشان شنیده شده و مطالبه گری‌شان بی‌ثمر نبوده است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها