|
کدخبر: 243176

خبر مهم برای سهامداران پالایشی یکم

۲۰ بهمن ماه سال جاری بود که صندوق پالایشی یکم مجمع خود را برگزار کرد و در آن مجمع به ازای هر واحد ۶۰۰ تومان سود در نظر گرفته شد. این سود امروز واریز می‌شود؟

اقتصاد خبر مهم برای سهامداران پالایشی یکم

مجمع صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) که قرار بود در تابستان سال جاری برگزار شود، بنا به دلایلی لغو شد تا سرانجام مجمع این صندوق پرحاشیه دولتی در ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار گردد.

در ابتدا قرار بود این مجمع در ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن برگزار گردد، اما به یکباره ساعت برگزاری این مجمع با اطلاعیه‌ای که بر روی کدال قرار گرفت تغییر کرد و به ساعت ۱۶ همان روز موکول شد.

بعد از پایان مجمع و طی اطلاعیه‌ای که بر روی کدال قرار گرفت به ازای هر سهم ۶۰۰ تومان سود نقدی تقسیم شد. در این اطلاعیه که مربوط به تصمیمات مجمع بود آمده بود:

با توجه به تبصره ماده ۱۹ اساسنامه، مجمع مقرر نمود مبلغ ۶،۰۰۰ ریال سود نقدی به ازای هر واحد سرمایه گذاری (ممتاز و عادی) بین دارندگان واحد‌های سرمایه گذاری صندوق تقسیم گردد. مقرر گردید سود مذکور تا پایان بهمن ماه به سرمایه گذاران پرداخت گردد.

بنابراین طبق این آگهی باید تا پایان امروز ۳۰ بهمن سود ۶۰۰ تومانی به ازای هر واحد به صورت سجامی به حساب سهامداران پالایشی یکم واریز شود.

این سود به حساب سهامدارانی هم ریخته خواهد شد که تا پایان معاملات روز ۲۰ بهمن سهامدار پالایشی یکم بوده باشند.

امید است که این وعده تا پایان وقت امروز محقق شد و به این مسئله نیز به سرنوشت سهام جایزه که قرار بود پرداخت شود و نشد، دچار نگردد.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها