|
کدخبر: 242617

احتمال رشد ۱۵ درصدی قیمت ارز دیجیتال سولانا

رمزارز سولانا(SOL) پس از تثبیت در حدود حمایت هفتگی ۹۳.۱۲ دلاری ، ۱۵ درصد افزایش یافت. طی این روند ، توانست به سقف نوسان ۱۰۵.۸۲ دلاری افزایش یابد و خود را به داخل ناحیه عرضه چهار ساعته، ۱۰۴.۶۸ دلار الی ۱۰۸.۱۳ دلار برساند.

در صورتی که افزایش مجدد فشار خرید بتواند منجر به بسته شدن کندلی چهار ساعته در بالای سطح ۱۰۸.۱۳ دلاری شود، این مقاومت به حمایت تبدیل خواهد شد که حاکی از تمایل گاوها برای افزایش قیمت سولانا است. در این شرابط ، قیمت سولانا احتمالاً با رشد ۱۵ درصدی به سمت سطح ۱۲۶.۴۸ دلاری افزایش خواهد یافت.

با این حال، اعتبار این روند صعودی منوط به عبور موفق قیمت سولانا از ناحیه عرضه مذکور است. ناتوانی سولانا در جهت عبور از آن منجر به عقب نشینی قیمت به سمت سطوح پایین تر خواهد شد.

با فرض اینکه قیمت سولانا نتواند مومنتوم خود را برای عبور از ناحیه عرضه چهار ساعته، ۱۰۴.۶۸ دلار الی ۱۰۸.۱۳ دلار به کار ببرد ، این حاکی از ضعف خریداران است.

کاهش مومنتوم گاوی به همراه سیو سود معامله گران می تواند سولانا در مسیر کاهش به سمت حمایت هفتگی ۹۳.۱۲ دلاری قرار دهد. در این سطح، قیمت سولانا می تواند مورد حمایت قرار گیرد و روند صعودی خود را از سر بگیرد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها