|
کدخبر: 239913

​پیش بینی هیجان انگیز برای ارز دیجیتال سولانا

ارز دیجیتال سولانا که در محدوده قیمت ۱۱۴ دلاری معامله می‌شود در یک هفته اخیر بیش از ۱۸ درصد بازدهی داشته است.

به نظر می‌رسد قیمت سولانا در حال رسیدن به سطوح بالاتری است. بعد از اینکه خریداران روی این کوین در نزدیکی محدوده ۸۸ دلاری سرمایه‌گذاری کردند حالا این ارز دیجیتال در محدوده ۱۱۵ دلاری معامله می‌شود.

در نمودار روزانه، بعد از اینکه در روز پنجشنبه سولانا در رسیدن به سطوح بالاتر ناکام ماند، حالا کندل‌های دوجی تشکیل شده است. موضوعی که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران تمایلی به دست کشیدن از این کوین ندارند. در پاسخ به این حرکت، قیمت بار دیگر به این سطوح بازگشته است. سطح ۱۱۵ دلاری یک سطح حیاتی برای معاملات به حساب می‌آید و در صورت عبور از این سطح، رسیدن به قیمت ۱۲۰ دلاری بسیار محتمل است.

با وجود رشد ۱۸ درصدی سولانا در هفته اخیر، این ارز همچنان ۶۰ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود در ماه نوامبر معامله می‌شود. با این حال با نگاهی به نمودار قیمتی، به نظر می‌رسد سولانا در فوریه بتواند به نقطه عطف ۱۴۱ دلاری برسد. سطحی که از ۱۶ درصد بالاتر از قیمت فعلی سولانا است.

علاوه بر این، عبور از سطح مقاومتی ۱۴۱ دلاری راه را برای رسیدن سولانا به ۱۷۵ دلار هموار می‌کند. با وجود این، اگر سولانا نتواند از سطح ۱۱۵ دلاری عبور کند و فشار فروش بیشتر شود، احتمال سقوط این ارز دیجیتال به قیمت ۸۰ دلاری هم وجود دارد.

سولانا که با ارزش بازار ۳۶ میلیارد دلاری، هفتمین ارز بازار است در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو درصد افت قیمت داشته است. حجم معاملات این ارز در شبانه‌‎روز گذشته بیش از ۱٫۶ میلیارد دلار بوده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها