|
کدخبر: 239482

آب پاکی مجلس روی دست مردم / از افزایش یارانه خبری نیست!

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیسیون تلفیق بودجه با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرده است و این مصوبه کمیسیون باید در صحن علنی پارلمان بررسی شود.

اقتصاد آب پاکی مجلس روی دست مردم / از افزایش یارانه خبری نیست!

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ پیشنهاد حذف ارز ترجیحی را داده بود، گفت: با بررسی‌های که در کمیسیون انجام شد با این موضوع مخالفت شد و برای واردات کالاهای اساسی در سال آینده کمیسیون تلفیق ۹ میلیارد مصوب کرد.

وی با بیان اینکه نظر دولت دادن یارانه کالایی پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به مردم بود، افزود: پیشنهادی که دولت ارائه کرده بود این بود که یارانه قبلی ۴۵ هزار تومانی و معیشتی محفوظ بماند و یارانه‌ کالایی پس از حذف ارز ترجیحی به دهک‌های مختلف پرداخت شود.

نماینده تبریز در مجلس با اعلام اینکه یارانه ۴۵ هزار پانصد تومانی در سال آینده بدون افزایش پرداخت خواهد شد، ادامه داد: یارانه معیشتی نیز همچون گذشته به خانوارهای که دریافت می کردند پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس با بیان اینکه باید در صحن علنی نیز درباره حذف ارز ترجیحی تصمیم‌گیری شود، عنوان کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه با حذف ارز ترجیحی مخالفت شده است البته  مصوبات کمیسیون باید در صحن علنی پارلمان به رای نمایندگان گذاشته شود.

منبع: تسنیم
  • محمدرضا ارسالی در

    ازاولم معلوم بودخبراضاف کردن یارانها درو غه فقط میخواستن بااین وعده سرمردمو گرم ک نن تاگرونیهای بیشترواردبازارکنن که موفق شدن یه مشت مسئولین دروغگو تواین مملکت چن دساله هرجورتونستن به مردم ظلم کردن ودروغ گفتن.این مجلس به ظاهرازمردم حمایت میکنه ولی ازپشت به مردم ضربه میزنه خدالعنتشون کنه حقوقهای نجومی میگیرن ماشیهای اهدایی لوکس سوارمیشن میرن تومجلس چهارتادروغ وس رصدامیکنن که بگن ماداریم برای مردم کارمی کنیم.ازماست که برماست

ارسال نظر