|
کدخبر: 238782

سلبریتی ها عاشق این رمزارزها هستند

کالکشن Bored Ape Yacht Club NFT طی ماه‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. تعداد زیادی از سلبریتی‌ها توکن‌های NFT این مجموعه را خریداری کرده‌اند.

در حال حاضر می‌توان کالکشن BAYC را محبوب‌ترین مجموعه مبتنی بر NFT دانست. این پروژه در ژانویه ۲۰۲۲ بیش از ۲ میلیارد دلار گردش مالی داشته است. در ادامه به برخی از مشهورترین اعضای این انجمن اشاره خواهیم کرد.

جاستین بیبر

جاستین بیبر، خواننده پاپ، میمون شماره ۳۰۰۱ را در ۲۹ ژانویه با پرداخت ۵۰۰ اتریوم خریداری کرد. خرید این میمون که هزینه‌ای ۱٫۳ میلیون دلاری برای جاستین بیبر داشت، تنها سرمایه‌گذاری این خواننده جوان در دنیای NFTها نبوده است. او آثاری از مجموعه‌های WOW و Doodles را نیز خریداری کرده است.

امینم

امینم که یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین رپرهای آمریکایی است، در پایان سال ۲۰۲۱ به انجمن دارندگان Bored Ape پیوست. او برای این میمون که شباهت زیادی به خودش دارد، حدود ۴۵۲,۰۰۰ دلار هزینه کرده است.

نیمار

نیمار جونیور، ستاره برزیلی دنیای فوتبال مالک دو میمون از کالکشن BAYC است. او پیش‌تر توکن شماره ۵۲۶۹ را خریداری کرده بود و در ۲۰ ژانویه از میمون جدیدش، NFT شماره ۶۶۳۳، رونمایی کرد. او تا امروز بیش از یک میلیون دلار برای خرید این آثار هزینه کرده و تصویر پروفایلش در توییتر را به میمون شماره ۶۶۳۳ تغییر داده است.

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون، ستاره تلویزیونی و خواننده پاپ، یکی از حامیان مشهور NFT‌ها و کریپتوکارنسی‌ها است. میمون شماره ۱۲۹۴ متعلق به این خواننده است که ارزشی معادل ۲۸۷ هزار دلار دارد. او همچنین کالکشنی از زندگی شخصی‌اش را برای فروش در بازارهای NFT قرار داده است.

استفن کاری

فوق ستاره بسکتبال NBA در ماه آگوست میمونش را خریداری کرد. کری برای تصاحب این توکن NFT حدود ۱۸۰ هزار دلار هزینه کرد.

سرنا ویلیامز

اسطوره دنیای تنیس یکی دیگر از ورزشکاران علاقه‌مند به NFT‌ها است. همسر سرنا یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) است. ویلیامز در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ از طریق توییتر خبر خرید میمون شماره ۵۷۹۷ را اعلام کرد. او برای تصاحب این NFT نزدیک به ۴۱۴ هزار دلار هزینه کرده است.

جیمی فالون

مجری مشهور برنامه Tonight Show چندی پیش فاش کرد که در ۱۲ نوامبر توکن شماره ۵۹۹  از مجموعه BAYC را خریداری کرده است. فالون ۲۲۴ هزار دلار پرداخت کرد تا مالک این میمون مجازی شود. او اعلام کرده است که همچنان به سرمایه‌گذاری در این بازار علاقه دارد.

شکیل اونیل

قهرمان اسبق دنیای بسکتبال که این روزها فعالیت‌های گسترده‌ای در صنعت تبلیغات دارد، مجموعه گران‌بهایی از NFT‌های مختلف جمع‌آوری کرده است. اونیل در ماه سپتامبر ​​۱۴۰۰۰ دلار برای خرید یکی از توکن‌های مجموعه BAYC هزینه کرد. او برای مدتی یکی از NFTهایش را به عنوان آواتار در شبکه اجتماعی به نمایش گذاشت.

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یک کلکسیونر بزرگ NFT با نام مستعار Cozomo de’ Medici است. او در ماه دسامبر یک میمون Bored Ape را به همراه یک Bored Ape Kennel Club و دو میمون جهش‌یافته خریداری کرد.

 

منبع: رمزارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها