|
کدخبر: 238661

جزئیات بسته های اینترنت رایگان اپراتورها برای دهه فجر

امسال هم اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت دهه فجر بسته های ویژه ای را برای کاربران خود آماده کرده اند. در این خبر همراه ما باشید تا با هدایای اپراتوها آشنا شوید.

اقتصاد جزئیات بسته های اینترنت رایگان اپراتورها برای دهه فجر

نگاهی به هدیه و تخفیفات اپراتورها به مناسبت دهه فجر داشتیم که بر اساس مشاهدات ما ایرانسل به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۳ گیگابایتی و بسته مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۳ گیگابایتی، امتحان کنند.

این بسته به صورت شانسی روزانه به ۱۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک طی دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

مشترکان این اپراتور می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس داخلی شبکه ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

بسته مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

تخفیفات همراه اول

همراه اول در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به پاسداشت ایام دهه فجر، اقدام به معرفی بسته های اینترنتی ویژه برای تمام مشترکان خود کرد.

تمامی مشترکان همراه اول می‌توانند در ایام دهه مبارک فجر، بسته‌های اینترنت ویژه را با بیش از ۴۳ درصد حجم اینترنت بیشتر(هدیه) خریداری کنند.

هر سه بسته در نظر گرفته شده از بامداد سه شنبه ۱۲ بهمن ماه بر روی درگاه «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» جهت خریداری مشترکان فعال خواهند شد و تا آخرین دقایق ساعت ۲۳ روز جمعه مورخ ۲۲ بهمن ماه در دسترس خواهند بود.

بسته های هفت روزه تدارک دیده شده شامل دو نوع ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایت است که به ترتیب ۷۰۰ مگابایت و ۱.۱ گیگابایت حجم هدیه به آنها اضافه می شود و نهایتا در قالب دو بسته «۲.۲ گیگابایتی» و «۳.۶ گیگابایتی» با همان قیمت های قبلی ۱۰۹ و ۱۳۰ هزار ریال به فروش می رسند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز با اضافه شدن ۵۰۰ مگابایت حجم اینترنت هدیه، نهایتا با حجم ۱.۵ گیگابایت و همان قیمت قبلی ۶۴ هزار ریال برای فروش روی درگاه مذکور قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، امکان فعالسازی همزمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت و ترکیبی وجود دارد و مشترکان در بازه اجرای این طرح، می توانند به شرط اتمام حجمی یا زمانی بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

مشترکان در هر زمان نیز می توانند با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع» نسبت به استعلام این بسته اقدام کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها