|
کدخبر: 238403

بازار ارز چشم انتظار خبرهای برجامی

امروز در بازار ارز، دلار تغییر خاصی نداشت و تقریبا در قیمت‌های دیروز عصر معامله شد.

در این ساعت از معاملات، قیمت دلار آزاد نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و در قیمت ۲۸هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شود.

روز گذشته در معاملات عصر، دلار آزاد در محدوده ۲۸هزار و ۱۲۰ تا ۲۸هزار و ۱۵۰تومان معامله می‌شد.

همچنین بر اساس اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌ها نسبت به معاملات دیروز عصر اندکی افزایش یافته است و در قیمت ۲۴هزار و ۹۲۳تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۲۱۷تومان برای فروش معامله می‌شود.

در آخرین معاملات دیروز، دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۸۷۸تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۵۴تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو در این ساعت و در صرافی‌ها، نسبت به روز گذشته افزایش ۴۲۷ تومانی را نشان می دهد و ۲۸هزار و ۲۸۵تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۰۹تومان برای فروش قیمت خورده است.

دیروز یورو در معاملات عصر با قیمت ۲۸هزار و ۱۸۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۳۴تومان برای فروش معامله می‌شد.

در صرافی ملی نیز نسبت به دیروز ثابت ماند و با قیمت ۲۵هزار و ۱۱۹تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۸۶۹تومان برای خرید معامله می‌شود.

یورو اما امروز در صرافی حدود ۳۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۲۸هزار و ۵۳۰تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۲۴۸تومان برای خرید تعیین شده است.

روز گذشته، یورو در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۸هزار و ۲۴۱تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۹۶۰تومان برای خرید نمایان شد.

سکون و ثبات بازار ارز نشانه این است که معامله‌گران به انجام توافق امیدوارند و قصد ندارد در شرایط فعلی دست به خرید و فروش نزنند تا رسیدن اخباری که سیگنال پرقدرتی به بازار بدهد دست از معامله برداشتند. تجربه گذشته نشان می دهد که بازار ارز بیش ترین حساسیت را به اخبار سیاسی دارد و انجامد معاملات در بازار نشان می دهد که فعالان این بازار بیش از گذشته منتظر توافق هستند

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها