|
کدخبر: 238265

پیشنهاد مهم درباره مبلغ عیدی کارمندان

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان اظهار کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم برای تعیین عیدی کارمندان حقوق یک‌ماه آنان را در نظر بگیرد تا لااقل میزان عیدی‌شان از کارگران کمتر نشود.

سیدکمال‌الدین سجادی با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دوره دولت سعی کرده لایحه‌ای تقدیم مجلس کند که نواقص لوایح قبلی را نداشته باشد تا از تجربه آن‌ها استفاده کرده باشد و لایحه‌ای منطقی‌تر و واقعی‌تر و مبتنی بر وضعیت روز کشور تحویل نمایندگان دهد و در عین حال طوری آن را تنظیم کرده است که با کسری بودجه مواجه نباشیم. بنابراین از مجلس نیز انتظار می‌رود در بررسی این لایحه همان واقع‌نگری، منطقی‌بودن و توجه به واقعیات روز را مدنظر قرار دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تاکید بر انتظارات این قشر از دولت و مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه، گفت: کارمندان از دولت و مجلس انتظار دارند که در تعیین حقوق آنان طوری عمل کنند که این قشر بزرگ جامعه با مشکلات معیشتی بیش از پیش مواجه نشود و قدرت خریدش در سال آتی کاهش پیدا نکند. به‌ویژه که هرساله شاهدیم با توجه به افزایش نرخ تورم و سایر مشکلات اقتصادی، قدرت خرید کارمندان کم و کمتر شده است.

وی یادآور شد: در قانون خدمات کشوری آمده است که افزایش حقوق کارمندان باید متناسب با تورم پیش رود، اما معمولاً دولت‌ها این قانون را به شکل کامل اجرا نمی‌کنند که امیدواریم در این دوره با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری و مجلس بر خدمت‌رسانی به مردم و اجرای عدالت، شاهد در نظر گرفتن بیش از پیش حقوق کارمندان در نگاه مجلس و دولت باشیم. به ویژه که کارمندان را می‌توان ستون اصلی خدمت‌رسانی به مردم در کشور دانست.

سجادی با بیان اینکه اداره بخش عمده‌ای از امور جاری مملکتی بر عهده کارمندان است، تصریح کرد: با توجه به جایگاه این قشر و جمعیت قابل‌توجه آنان و کارآمدی‌شان برای اداره امور، لازم است متولیان امر توجه بیشتری به وضعیت معیشت و حقوق و عایدی کارمندان نشان دهند تا فشارهای اقتصادی شانه‌های آنان را خمیده نکند و در این زمینه از دولت توقع توجه ویژه‌ای دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان اظهار کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم که برای تعیین عیدی کارمندان که هنوز میزان دقیق آن مشخص نشده است، حقوق یک‌ماه آنان را در نظر بگیرد تا لااقل میزان عیدی‌شان از کارگران کمتر نشود. به‌خصوص که معمولاً شاهدیم میزان عیدی کارمندان از کارگران نیز کمتر می‌شود که امیدواریم امسال با تدابیر دولت شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    فقط کارمندان نه بلکه به فکر بازنشستگان ه م باشید برای بازنشستگان هم یکماه حقوقشان مبنای عیدی باشد

  • M .e ارسالی در

    جناب آقای دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان، تو که این همه انصاف داری یک نگاه هم به ساعات کاری کارگران و کارمندان و همچنین پ اداش پایان خدمت کارگران با کارمندان هم ب ینداز

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اگراینجوری شودکه برابر کارگران پرداخت شود به کارمندان که همیشه شرمنده زن وبچه شان هستند کمک شده

  • ناشناس ارسالی در

    کارمندان باید ساعات غیر اداری شغل دومی م ثل مسافرکشی ،دستفروشی و.... بپا کنند

  • ناشناس ارسالی در

    چه دل خوشی دارید شما!

  • علی ارسالی در

    درود واحسن بر شما که ما را درک کردی سپاس

  • غلامحسین ارسالی در

    آیا واقعا کارمندان مثل کارگران کار میکنن د. با همان میزان ساعت با همان میزان خدما ت . خجالت نمیکشید در خصوص عیدی کارگران ح رف میزینید.راست میگید یک ماه مثل کارگران کار کنید فقط از نظر میزان ساعت.ببینم آخ ر ماه چی میگید.یک ماه با حقوق کارگری زند گی کنید ببینید به چندم ماه پول میرسانید خجالت بکشید.

  • علیرضا ارسالی در

    عیدی کارمندان رو مثل کارگرها برابر کنید تا این قشر واقعا اقتصادپرور کشور همانطور که حقوقشان با حقوق کارگران زحمت کش براب ر است عیدی شان هم برابر شود تا ظلم برداش ته شود.

  • ایرانی ارسالی در

    عیدی بازنشستگان کشوری ولشگری بایدباکارمن دان مثل هم باشد.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سر کارگر کنه که ذلت بار زندگی میکنن
    و برای حق خود متحد نیستن

  • مجتبی ارسالی در

    اشغال بی وجدان من فیش حقوقی کارمند دولت دیدم.120ساعت اضافه کارکه نمونده ودرفیش ح قوقیش حساب میشه.ودها مزایای دیگه.که الان زیر10ملیونم حقوق نمیگیرن.بعددوملیون تمن عیدی کارگر به چشمت میاد.هیچی ندار.پست ف طرت .دزد.حرامزاده اینا همه لیاقتت هست خو اهشااینا رو بش بگید نمایش نمیدید

  • حسن ارسالی در

    با سلام . همش میگن کارگرا والا من کارمند هستم حقوقم از ‌کارگرا هم کمتره عیدی هر سال بهشون چند برابر بیشتر از ما میدن تو هر شرکتی کارگرا هم بن کارگری دارند هم ه مه چی کارمند که همه بانکی که نیستن که هم ه مزایایی دارن مخصوصا این نظامی های بیچا ره که هیچ مزایایی نداریم نمی تونیم ام حر ف بزنیم یکی به داد ما برسه که شرمنده بچه هامون هستیم واقعا از کارگرم کمتر میگیری م

  • محسن ارسالی در

    به خدا است میگه قشرنظامی بدبخت ترین قشرازلحاظ معیشتی هستن بااین همه استرس وسختی کار که هر لحظه جونشون کف دستشونه لطفا یه فکری بکنید بزارین نظامی کم شرمنده خانواده هاشون بشن

  • ناشناس ارسالی در

    جناب آقای سجادی همچین کارگران و از کارگران کمتر نشود نفس جنابعالی از جای گرم میاد کارگر بیچاره که نه امنیت شغلی دارد و نه یک صدم امتیازات که آقایان کارمند دارند دارا نمی باشند و ده ساعت بیشتر کار می کنند بدون اضافه کاری و بدون تعطیلات کارمند تعطیلات تعطیل جمعه و پنجشنبه تعطیل و برخی با توجه به تجربه کاری می فرمایم روزی چهار تا چهل پنج دقیقه کار مفیدشان است انوقت دو تا پایه حقوق که کار فرما بدهد یا ندهد به عنوان عیدی شماها کارگر کارگر می فرماید

ارسال نظر