|
کدخبر: 237658

بیت کوین تا پایان سال ۹۴ هزار دلار می شود

کمیته Finder متشکل از ۳۳ کارشناس فین‌تک پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین قبل از اینکه سال را در قیمت بالای ۷۶ هزار دلار به پایان برساند در حدود ۹۴ هزار دلار به اوج خود خواهد رسید. علاوه بر این، کمیته انتظار دارد قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۵(۱۴۰۳) به ۱۹۲۸۰۰ دلار و در سال ۲۰۳۰(۱۴۰۸) به ۴۰۶۴۰۰ دلار برسد.

فایندر، یک وب‌سایت بزرگ مقایسه محصولات، پیش‌بینی به‌روزرسانی‌شده قیمت بیت‌کوین را در چهارشنبه برای سال ۲۰۲۲ توسط «کمیته فایندر متشکل از ۳۳ کارشناس فین‌تک» منتشر کرد.

با توجه به پیش بینی قیمت BTC کمیته:

“انتظار می‌رود بیت‌کوین (BTC) در سال جاری به ۹۳,۷۱۷ دلار آمریکا برسد و تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۷۶,۳۶۰ دلار کاهش یابد… این تقریباً ۶۰ درصد بیشتر از قیمت بیت‌کوین در ابتدای سال ۲۰۲۲ است.”

کمیته متخصصان همچنین قیمت بیت کوین را برای سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ پیش بینی کردند. با این حال، آخرین پیش بینی های آنها کمتر از پیش بینی های اکتبر(مهر) آنها است. در زمان نگارش این مقاله،بر اساس داده های Bitcoin.com Markets قیمت بیت کوین ۳۶۳۱۱.۱۳ دلار است.

تا پایان سال ۲۰۲۵، این کمیته بر این باور است که قیمت بیت کوین به ۱۹۲۸۰۰ دلار خواهد رسید که ۷ درصد کمتر از پیش بینی اکتبر آنها است.

در پایان سال ۲۰۳۰، کمیته انتظار دارد قیمت بیت کوین به ۴۰۶۴۰۰ دلار برسد که ۲۸ درصد کمتر از پیش بینی اکتبر آنها است.

فایندر توضیح داد:

“افزایش احتمالی نرخ بهره ممکن است چیزی باشد که این کمیته را به محافظه‌کاری در پیش‌بینی‌های خود در مقایسه با ماه اکتبر سوق می‌دهد.”

در حالی که فدرال رزرو در آخرین نشست خود نرخ بهره را افزایش نداد، بازار انتظار دارد بانک مرکزی در سال جاری چندین بار نرخ بهره را افزایش دهد. به عنوان مثال، بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان، در سال جاری چهار افزایش نرخ بهره را انتظار دارد.

در حالی که چندین شرکت کننده گفتند که “افزایش نرخ بهره تاثیر منفی بر بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت”، برخی معتقدند که زمان خرید BTC فرا رسیده است، از جمله بنیانگذار فایندر، Fred Schebesta.

او گفت:

“ارزهای رمزنگاری شده ثابت کرده‌اند که رقیب اصلی زیرساخت‌های مالی سنتی جهان هستند و اکنون بسیاری از پروژه ها فراتر از قلمرو نظری ارزش بالقوه هستند و به مرحله ارائه قابل اطمینان رسیده اند.”

وی ادامه داد: «یکی از جنبه‌های منحصربفرد چشم‌انداز ارزهای دیجیتال این است که در حال حاضر تعدادی پلت‌فرم مالی غیرمتمرکز (defi) وجود دارد که دسترسی به تامین مالی بسیار رقابتی را فراهم می‌کند، و این خدمات هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهند.

Schebesta اخیراً به Daily Mail استرالیا گفت شخصاً انتظار دارد که قیمت بیت کوین تا پایان سال به حدود ۱۰۵ هزار دلار افزایش یابد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی
  • hasti ارسالی در

    سلام
    امیدوارم حالتون خوب و تنتون سالم باشه.
    اگه قصد دارید که درآمد دلاری داشته باشید قطعا فارکس یک راه بسیار جذاب میتونه باشه براتون...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها