|
کدخبر: 231827

رمزارزهای کاربران این صرافی مسدود شد

صرافی ارز دیجیتال هنگ کنگ، Coinsuper، وجوه مشتریان را مسدود می کند.

چندین مشتری صرافی ارزهای دیجیتال Coinsuper در هنگ‌کنگ شکایت کردند که نمی‌توانند وجوه خود را از این پلتفرم برداشت کنند. حداقل هفت نفر از آنها در رابطه با این موضوع با پلیس تماس گرفته اند. بر اساس گزارش بلومبرگ، این مشکل در اواخر نوامبر رخ داده است. پنج نفر از مشتریان صرافی به رسانه ها توضیح دادند که نمی توانند در مجموع ۵۵۰۰۰ دلار (مبلغی شامل دارایی های دیجیتال و پول نقد) برداشت کنند.

مشتریان Coinsuper شکایات خود را به مقامات محلی ارسال می کنند

مشتریان صرافی کریپتو گزارش هایی را به مقامات محلی ارسال کرده اند که به دنبال راه حلی برای مشکل خود هستند. مدیران Coinsuper نتوانستند در مورد این موضوع اظهار نظر کنند. علاوه بر این، مدیر چت تلگرام صرافی ارز دیجیتال از بیش از یک ماه پیش به سوالات مربوط به تراکنش های ناموفق پاسخ نداده است. با این حال، هفته گذشته، ادمین از مشتریان آسیب دیده خواست تا آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. با این حال، برخی از مشتریان فاش کردند که هیچ پیگیری برای این اقدام وجود ندارد. سخنگوی پلیس هنگ کنگ گفت که مقامات در حال بررسی پرونده مشابه دیگری هستند

اپلیکیشن معاملاتی Coinsuper همچنان فعال است

در حال حاضر، اپلیکیشن معاملاتی Coinsuper همچنان فعال است. حتی در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۸.۵ میلیون دلار حجم را اداره کرد. منطقه اداری ویژه چین – هنگ کنگ – از یک ساز و کار نظارتی به اصطلاح “opt-in” برای مکان هایِ معامله دارایی های دیجیتال استفاده می کند، به این معنی که آنها می توانند برای دریافت نظارت درخواست دهند. به گفته Joshua Chu – مشاور ONC Lawyers – این مدل به ویژه مؤثر نیست و شهر ممکن است به زودی سیاست خود را تغییر دهد. در اوایل سال گذشته(دی و بهمن ۱۳۹۹)، قانون‌گذاران محلی قصد داشتند قانونی را اعمال کنند که به میلیونرها اجازه می‌دهد با ارزهای دیجیتال در این کلان شهر تجارت کنند.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها