|
کدخبر: 231292

افزایش حقوق‌ ها باعث ایجاد تورم می‌شود / مردم با شرایط بسازند

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق ۱۰ درصد است و مردم بهتر است با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند.

اقتصاد افزایش حقوق‌ ها باعث ایجاد تورم می‌شود / مردم با شرایط بسازند

غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در صحن علنی امروز مجلس گفت: با ناهماهنگی در پرداخت حقوق‌ها مواجه هستیم و ادارات مختلف جزیره‌ای عمل می‌کنند و این مسئله باعث بی عدالتی شده است. 

به گفته این نماینده مجلس، یکی از عوامل ایجاد تورم ، کسری اعتبارات دولت است و در مقابل بار ناترازی بودجه روی دوش مردم می‌افتد. افزایش حقوق‌ها باعث ایجاد تورم می‌شود، ولی حقوق‌ها هم باید افزایش پیدا کند. علی رغم اینکه تاکید بر انسجام در پرداخت حقوق‌ها داریم، ولی به پرداخت حقوق‌ها جزیره‌ای نگاه می‌کنیم. در بودجه سال آینده دولت گفته ۱۰ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده، ولی این افزایش پاسخ گوی تورم نیست، ولی باید برای منافع کشور یکی الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا مشکل تورم حل شود.

منبع: افکار نیوز
  • email@gmail.com ارسالی در

    به جاي اينكه مردم با شرايط بسازند بهتر ن يست كه همه شما بي عرضه ها از مسئوليت و ق درت و حكومت استعفا بدين كه 43ساله همتون رو هم جمع كنند و جزر و راديكال و جمع و ت فريق تون بكنند بازهم يك آدم درست و درمون بدرد بخور ازتون در نمياد تا به درد مردم بخوره و مشكلات مردم رو بتونه حل بكنه!!! بدبختي اينه كه توي كشورمون لامصب قدرتمن دان و صاحب منصبان چشم هاشون كور ميشه و د يگه بدبختي هايي كه بدست خودشون بوجود آور دند رو نميبينند و همش رو بركت و نعمت و ر حمت براي مردم حساب مي كنند!!!

  • حقو ارسالی در

    ای برذاتت لعنت خودشما مجلسیا افزایش ندار ین یا از انگلیس یا اسرائیل رشوره می گیری ن.

  • ارش ارسالی در

    یکی ازش یپرسه حقوق دریافتی خودش چقدر است؟؟

  • م ارسالی در

    خفه شو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها