|
کدخبر: 226626

کاهش قیمت دوج کوین تا کی ادامه دارد؟

قیمت دوج کوین (DOGE) از ماه نوامبر (آبان و آذر) تا همین هفته در یک روند نزولی پایدار قرار داشت.

با تغییر در احساسات حاکم بر بازار، گاوهای DOGE از فرصت پیش آمده برای رساندن قیمت به حدود ۰.۱۵ دلار استفاده کردند و قیمت را تا لمس اولین مقاومت های بالقوه بالا بردند. انتظار می رود که روند تحکیم فعلی به نفع گاوها پیش برود و در این مسیر صعودی تراز ۰.۳۵ دلار هدف قرار بگیرد.

مرحله تحکیم قیمت همچنان ادامه دارد در در حال حاضر دوج کوین با قیمت ۰.۱۷۲۶ دلار در حال ترید شدن است. همانطور که در نمودار می بینیم، سقف های پایین تر و کف های بالاتر بین خط روند صعودی آبی رنگ و خط روند نزولی قرمز رنگ تشکیل می شود. با این اوصاف، گاوها آماده هستند که به محض شکست قیمت، اولین مقاومت در منطقه ۰.۱۷۹ تا ۰.۱۸ دلار را امتحان کنند.

این روند تحکیم تا جایی ادامه می یابد که نیروهای همسو بتوانند قیمت را به سمت سطوحی بالاتر از میانگین متحرک ۵۵ روزه و ۲۰۰ روزه در حدود تراز ۰.۲۳ دلار و ۰.۲۵ دلار هدایت کنند. نزدیک شدن به بالای خط روند صعودی سبز رنگ در حدود ۰.۲۷ دلار بهترین سناریوی ممکن برای دوج کوین را رقم زده و با افزایشی تازه در حجم خرید از سوی سرمایه گذارانی دنبال می شود که می خواهند با این روند صعودی همراه شوند.

پس از آن، گاوها تا رسیدن به مرز ۰.۳۵ دلار با هیچ مانع مهمی مواجه نمی شوند. با توجه به مقاومت بسیار قدرتمندی که در میانگین های متحرک مذکور وجود دارد، اگر این میم کوین محبوب نتواند با قاطعیت از این خط عبور کند، خطر ریزش قیمت شدت می گیرد. از آنجایی که پرایش اکشن دوج کوین در این هفته بارها در سطوح مختلف ریجت شده است، خطر شکست نزولی زیر خط روند صعودی آبی رنگ با احتمال لمس S۲ ماهانه در تراز ۰.۱۰ دلار وجود دارد.

 

منبع: کادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها