|
کدخبر: 226572

انفجار ارزهای دیجیتال در خاورمیانه/ بایننس به دبی می رود؟

همه اینها شایعه است، اما بایننس ممکن است به دبی نقل مکان کند. CZ، مدیر عامل بایننس، خانه ای در دبی خرید و آن را “طرفدار رمزارز” توصیف کرد.

اول از همه، هیچ منبع قابل شناسایی برای این گزارش وجود ندارد. بنابراین، همه اینها می تواند یک شایعه باشد. با این حال، بایننس تلاش می کند با تنظیم کننده ها و سیاست گذاران همکاری کند. هدف آنها این است که تا آنجا که می شود سازگار باشند. مقاله بلومبرگ در این خصوص با این جمله شروع می شود:

بایننس که ادعا می‌کند یک شرکت مجازی است، به گفته افرادی که مستقیماً از این موضوع مطلع هستند، با رگولاتورها در امارات متحده عربی در مورد یک دفتر مرکزی بالقوه در این کشورگفتگو کرده است.

امسال، بایننس در چندین کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و آلمان با هشدارهای مصرف کننده مواجه شد. در آن زمان، CZ گفت که این شرکت “در حال افزایش رویه‌های صدور مجوز و انطباق است و برنامه‌ریزی کرده است تا دفاتر مرکزی متعددی ایجاد کند.

چه چیزی باعث شده که فکر کنیم بایننس به این کشور می رود؟ مقامات در بازار جهانی ابوظبی، یک منطقه به اصطلاح آزاد واقع در جزیره‌ای در پایتخت، با گسترش سریع چارچوب دارایی مجازی و انگیزه‌های اخیر برای جذب شرکت‌های فناوری مالی، مورد قانع‌کننده‌ای را ایجاد کرده‌اند.

در بیانیه ای، ADGM گفت که برای «همه نهادهای محلی و جهانی» که به دنبال دسترسی به فرصت ها در منطقه هستند باز است و چارچوب نظارتی دارایی مجازی «جامع» آن برای صرافی ها، متولیان، واسطه ها و خدمات مرتبط ساخته شده است.

تنها نقل قول در کل مقاله بلومبرگ از پاتریک هیلمن(Patrick Hillmann)، سخنگوی بایننس آمده است، “ما در حال بررسی چندین استراتژی بالقوه، از جمله ایجاد ستادهای منطقه ای متعدد هستیم.” ژائو در مصاحبه ای در ماه گذشته در انجمن اقتصاد جدید بلومبرگ در سنگاپور گفت که بایننس در مورد مکانی برای مقر جهانی خود تصمیم گرفته است و پس از برقراری ارتباط با رگولاتورها آن را اعلام خواهد کرد.

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها