|
کدخبر: 223607

غول جدید سامسونگ در راه بازار گوشی + عکس

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. گلکسی S۲۲ اولترا احتمالا ۱۹ بهمن معرفی می‌شود.

سامسونگ ظاهرا گلکسی S۲۲ اولترا را دیرتر از بقیه دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن ماه) معرفی می‌کند.

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی سری گلکسی S۲۲ را معرفی می‌کند ولی هنوز تاریخ رسمی رونمایی از سوی کره‌ای‌ها اعلام نشده است. معمولا گوشی‌های سری گلکسی S جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که با نسل جدید چیپست کوالکام به بازار عرضه می‌شوند، اما ظاهرا نسل جدید این سری قرار است ماه فوریه (بهمن‌ماه) از راه برسد.

گلکسی-سامسونگ۲

تاریخ معرفی گلکسی S۲۲ اولترا

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Ice Universe»،‌ غول فناوری کره‌ای تا ۱۹ بهمن‌ماه از گلکسی S۲۲ اولترا رونمایی نخواهد کرد. معمولا مدل‌های مختلف سری گلکسی S همزمان معرفی می‌شوند، اما در توییت این منبع تنها به مدل اولترا اشاره شده و همچنین ادعا کرده که تا آن تاریخ، حداقل ۵ گوشی پرچمدار شرکت‌های دیگر با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهند شد ولی گلکسی S۲۲ اولترا دیرتر از بقیه از راه می‌رسد.

گلکسی-سامسونگ۱

قیمت موبایل امروز ۱۶ آذر

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است. البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت-سامسونگ

قیمت-سامسونگ۱

قیمت-سامسونگ۲

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها