|
کدخبر: 220396

احتمال صعود بیت کوین با سرعت موشک

به گفته تحلیلگران اصلاح پس از رشد باورنکردنی بیت کوین باید اتفاق می‌افتاد و پس از هر رالی صعودی، اصلاح قیمتی طبیعی و موردانتظار است.

اصلاح اخیر قیمت بیت کوین از اوج تاریخی خود به زیر ۶۰ هزار دلار، بسیاری از سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته و باعث ایجاد این باور شده که بازار وارد مرحله نزولی شده است. در این میان، سرمایه‌گذاران کوچک بیشترین ضربه را از این هراس و فشار فروش ناشی از آن متحمل شده‌اند.

با این حال، به گفته تحلیلگران این اصلاح پس از رشد باورنکردنی بیت کوین باید اتفاق می‌افتاد و پس از هر رالی صعودی، اصلاح قیمتی طبیعی و موردانتظار است. در این میان، برخی از تحلیلگران حتی دیدگاه خوش‌بینانه‌تری دارند و معتقدند که این اصلاح اخیر می‌تواند پیامدهای مثبتی برای بیت کوین در آینده داشته باشد.

به گفته تحلیلگران BOOX Research، این نوع رکود برای یک بازار سالم بسیار مهم است و گاوها باید قدردان آن باشند. تحلیلگران در ادامه توضیح دادند که بازار علی‌رغم افت ۲۰ درصدی خود، به «زمستان ارزهای دیجیتال» نزدیک نیست. همچنین این واقعیت که بیت کوین هنوز بالای سطح روانی مهم ۵۰ هزار دلار معامله‌ می‌شود، نشان‌دهنده آن است که این ارز دیجیتال همچنان پرقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

تحلیلگران خاطرنشان کردند که اگر قیمت بیت کوین به زیر ۵۰ هزار دلار می‌رسید، یک عقب‌نشینی بزرگ مشاهده می‌شد که در نتیجه آن، قیمت به محدوده ۳۰ هزار دلار سقوط می‌کرد. با این حال، برای چنین شرایطی، یک موضوع تأثیرگذار مانند یک «مانع بزرگ نظارتی پیش‌بینی نشده» لازم است.

تحلیلگران در ادامه به هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت کوین اشاره کردند. به عقیده آنها، بیت کوین ابتدا باید به بالای ۶۰ هزار دلار برسد که در این صورت، مسیر این ارز دیجیتال برای ثبت اوج‌های جدید هموارتر می‌شود. پس از آن، انتظار می‎رود که قیمت این دارایی به ۷۵ هزار دلار و در سال آینده میلادی به ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد.

با توجه به همه آن‌چه که گفته شد، تحلیلگران ادعا می‌کنند که این عقب‌نشینی برای بیت کوین مفید بوده و قیمت‌ها تا حدودی تثبیت شده‌اند – به همان اندازه که برای بازار پرنوسان کریپتو ثابت باشند. به گفته تحلیلگران، شاخص‌ها حاکی از ادامه روند صعودی است و بیت کوین برای یک جهش دیگر به بالای ۶۰ هزار دلار آماده می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها