|
کدخبر: 214088

افزایش قیمت این کالای پرحاشیه در راه است

قیمت نوشابه بعد از افزایش ۲۰ درصدی ابتدای تابستان امسال، طی سه‌ماه گذشته تغییری نداشته اما فروشندگان سوپرمارکت‌ها از زمزمه‌های افزایش این کالا برای بار سوم طی امسال خبر می‌دهند.

 مشاهدات میدانی حاکی از آن است که انواع نوشابه‌ های گازدار برخلاف روند یک‌ سال گذشته که هر‌ماه یا ۳ماه یک‌بار درصدی از افزایش قیمت را تجربه می‌کردند، طی ۳ماه گذشته برای نخستین بار بدون تغییر قیمت ماندند اما حالا گفته می‌شود که خبرهای جدید در راه است. ابتدای تابستان قیمت‌ نوشابه خانواده تمام برندها از ۱۲هزار و ۵۰۰تومان به ۱۴هزار و ۳۰۰تومان، بطری‌های ۳۰۰میلی‌لیتری از ۴هزار و ۴۰۰ به ۵هزار تومان، شیشه ۲۵۰میلی‌لیتری از ۵هزار و ۵۰۰ به ۶هزار و ۵۰۰ تومان و قوطی ۳۳۰میلی‌لیتری از ۷هزار و ۱۰۰تومان به ۸هزار و ۱۰۰تومان افزایش یافت. در طول سال گذشته قیمت نوشابه ۳برابر شد و تنها در۶‌ماه اول پارسال این محصول تا ۱۲۵درصد گران‌تر شد.

قیمت نوشابه شب عید هم افزایش یافته بود و از ابتدای امسال این کالا با قیمتی متفاوت از زمستان پارسال به بازار عرضه شد. قیمت نوشابه‌های قوطی ۳۳۰‌میلی‌لیتری تا بهمن‌ماه سال گذشته ۴ تا ۵هزار و ۵۰۰تومان و قیمت بطری ۱.۵لیتری نوشابه خانواده بین ۱۰هزار و ۹۰۰ تا ۱۲هزار تومان بود.

قیمت-نوشابه

منبع: همشهری
  • سید ارسالی در

    سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت بعلت ز یانبار بودن مصرف نوشابه برای سلامتی تولی د وفروش این محصول بی خاصیت پر ضرر را ممن وع کنند

  • رضا ارسالی در

    سلام نوشابه های آشغال غیراز ضررچه فایده ای برای بدن دارد؟،

  • مجید ارسالی در

    این سم رو هرچه نخوریم سلامت تر هستیم

  • ناشناس ارسالی در

    تو بگو چه اجناسی افزایش قیمت نخوردن جز ما مردم بدبخت

  • ناشناس ارسالی در

    خدا کنه گرونتر بشه این سم خنک هیچ سودی ن دارد الا آب خنک شربت آبلیمو و دوغ محلی ه یچ چیزی جاش رو نمیگیره مردم هم هول نزنن چون این اطلاعات غلط که یه چیزی میخواد گر ون بشه متأسفانه مردم بیشتر هول میزنن برا خریدن

  • ناشناس ارسالی در

    توی ایران فقط غیرت ومعرفت ومردانگی وشرفه که قیمتی نداره والا همه چیز افزایش قیمت داشته خصوصا بی شرفی ودروغ ودزدی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها