|
کدخبر: 213597

پولکادات شگفتی ساز باز ارزهای دیجیتال شد

قیمت رمزارز پولکادات (DOT)، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته و به بالای ۵۰ دلار رسیده است. این ارز با لمس تراز ۵۰.۸۷ دلاری موفق شد رکورد قبلی ۴۹.۳۵ دلاری خود که در ماه می (اردیبهشت ماه) ثبت شده بود را بشکند.

در طول ماه اکتبر (مهر و آبان)، کمپانی Parity Technologies که این شبکه را مهندسی کرده است، اعلام کرد که “پاراچین” به زودی به شبکه خواهد آمد. پاراچین ها اساساً بلاک چین های کاملی هستند که برای امنیت و اعتبار سنجی تراکنش ها در شبکه پولکادات گنجانده شده اند. رسالت اصلی پولکادات این است که به یک پروتکل لایه صفر یا نوعی بلاک چین برای بلاک چین تبدیل شود که از این طریق شبکه‌ها را به فضایی با قابلیت همکاری تبدیل کند.

این اطلاعیه به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند ثبت پاراچین ها را از ۵ نوامبر (۱۴ آبان) شروع کنند، مشروط بر اینکه جامعه تصمیم این شورا را تأیید کند. برای ارائه پروپوزال های خود در اسلات های حراج و ایجاد آنها، توسعه دهندگان به DOT ​​نیاز دارند. دارندگان از DOT به عنوان توکن نظارتی برای رأی دادن در مورد چنین اقداماتی نیز استفاده می کنند.

پس از اطلاعیه روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) مبنی بر ورود پاراچین به این شبکه، تقاضا برای DOT افزایش یافت، به طوریکه هم قیمت و هم حجم معاملات آن با رشد قابل ملاحظه ای روبرو شد. با این حال، از آن زمان تا دیروز، این دارایی عمدتاً در محدوده ۴۰ و ۴۵ دلار باقی مانده بود.

گفتنی است که پیش از این، یعنی در ماه می (اردیبهشت ماه) پاراچین‌ها در شبکه Kusama در دسترس قرار گرفتند، چیزی شبیه به عملکرد پولکادات. در همین زمان بود که KSM رکورد قیمت ۶۲۱.۷۱ دلاری را ثبت کرد.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر