|
کدخبر: 213483

فوری/ تحقیق و تفحص مجلس از بورس آغاز شد‍

تحقیق و تفحص از سازمان بورس کلید خورد.

نمایندگان مجلس با گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کردند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس به طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار رای مثبت دادند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس عنوان کرد: وضعیت بورس اسف بار است، میلیونها سهامدار امروز منتظر تصمیم مجلس برای پیگیری حقوق آنها و برخورد با اشخاصی هستند که اعتماد آنها را سلب کرده اند.

وی افزود: ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه ملت در این بازار از بین رفت، باید علل وضعیت نابسامان بازار مشخص شود. دست انداختن در سرمایه مردم برای تامین کسری بودجه، نقش حقوقی ها و شرکتهای کاغذی و کارگزاری ها و تمام این موارد باید مشخص شود.

موسوی لارگانی گفت: باید مشخص شود که آیا دولت به دنبال رفع کسری بودجه در این بازار بوده یا خیر. مردم می گویند ما به دولت اعتماد کردیم و سرمایه خود را وارد این بازار کرده ایم.

منبع: ايسنا
  • محسن ارسالی در

    با سلام بورس شده برای مردم صندوق سرمایه پوچ کردن ۱۰درصد که رانت خبری دارن یک شبه پول دار میشن ۹۰درصد سرمایه رو پوچ میکنند بلاخره در بورس مشاورانی برای مردمی که با هزار امید سرمایه گذرای کردن باید صندوق بگذارد که منفعت ها به طور عادلانه در این بازار پر ریسک تقسیم شود بلاخره این ۱۵۰۰میلیارد به جیب چه کسانی رفته فقط اونهایی که رانت اطلاعاتی دارن وبه جایی وصل هستند ولی مشکل اصلی بی ارزش شدن پول ملی وتورم وبیکاری هست که مردم را بیشتر اذیت میکنه تا بورس وغیره لطفا مجلس عزیز بدنبال کارهای مهم تر از بورس باشد وقتی بازار کار رونق داشته باشد کسی بدنبال بورس وسرمایه گذرای پر ریسک نمیرود که خواب آشفته ببیند نظر به اینکه افرادی بازار کار را راکت میکنند که مردم در معیشت خود دچار مشکل ودرآمد بشوند تا سرمایه را به بورس وطلا و...بیاورند بعد آمارسرمایه دستشون هست سرمایه مردم را پوچ میکنند لطفا با این ها مبارزه شود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها