|
کدخبر: 212770

قیمت جدید انواع سکه اعلام شد (۱۴۰۰/۰۸/۰۹)

در بازار ارز و طلای امروز قیمت دلار و قیمت طلا کاهش یافت.

اقتصاد قیمت جدید انواع سکه اعلام شد (۱۴۰۰/۰۸/۰۹)

بازار ارز و طلای تهران امروز شاهد کاهش قیمت طلا ، قیمت دلار و قیمت سکه بود.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا امروز برای دومین روز متوالی در این هفته پایین رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۱۶۵۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و پنج هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۹۰۰۰ تومان کاهش، ۵۰۴۶۰۰۰ (پنج میلیون و چهل و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

همچنین دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷۴۳۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و سی ) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۸۱ درصدی، از ۲۶۶۴ (بیست و شش هزار و ششصد و شصت و چهار ) تومان به ۲۶۴۴۹ (بیست و شش هزار و چهارصد و چهل و نه ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

همچنین یورو در بازار آزاد با کاهش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل ۳۱۷۰۰ (سی و یک هزار و هفتصد ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ پوند

قیمت پوند امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۱۸ درصدی به ۳۷۵۵۱ (سی و هفت هزار و پانصد و پنجاه و یک ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۳۰ تومان کاهش، ۷۴۷۰ (هفت هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۰.۱۸ درصدی، از ۲۲۱۷۳ (بیست و دو هزار و یکصد و هفتاد و سه ) تومان به ۲۲۱۳۳ (بیست و دو هزار و یکصد و سی و سه ) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی امروز - یکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ - به ۱۱۸۱۰۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و ده هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۱۶ درصدی، از ۶۰۴۵۰۰۰ (شش میلیون و چهل و پنج هزار) تومان به ۶¡۰۳۵¡۰۰۰ (شش میلیون و سی و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه، امروز به ۳۵۸۶۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و هشتاد و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰۰ تومان کاهش، ۲۲۶۶۰۰۰ (دو میلیون و دویست و شصت و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها