|
کدخبر: 208706

خبر خوش رئیس جمهور درباره گشایش اقتصادی

رئیس جمهور گفت: آینده کشور را بسیار روشن می بینم و گشایش هایی برای کشور در حال اتفاق افتادن است. مردم به سفره خود نگاه کنند، می فهمند چه خبر است. بدون شرح معلوم است، چه دولتی تحویل گرفتیم.

اقتصاد خبر خوش رئیس جمهور درباره گشایش اقتصادی

آیت‌الله ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس اظهارداشت: لیستی از مشکلات و خواسته‌های استان به عنوان ضروریات ‌از سوی مسئولان ‌مطرح شد و گزارشاتی نیز وزرا ارائه دادند.

وی با بیان اینکه قبل از انجام سفر مطالعات و بازدیدهایی صورت می‌گیرد، گفت: جلساتی پیش از سفر تشکیل و تصویب می‌شود و میزان اعتبارات نیز مشخص می‌شود که وزرا و معاونین پیگیری می‌کنند.

رئیسی با بیان اینکه سفرها هم مطالعه دارد، هم بررسی میدانی و هم نظارت بعدی را دارد، افزود: این شیوه تاکنون در شوراهای اداری بی‌سابقه بوده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه وقتی مسائل در این جلسه مطرح می‌شود به این معنا است که مشکلات باید توسط همه حل شود، گفت: اعلام در جلسه به این معنا است که همه مشترکا به نام دولت یا بهتر بگویم به نام‌ حکومت و مجموعه نظام باید نسبت به انجام این مسائل اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه این مواردی که مطرح شد بخش دارای اولویت استان است اما همه مواردی که باید درباره استان باشد نیست، افزود: بسیاری از طرح‌ها نیمه تمام است و تا طرح نیمه تمام است نباید به سراغ طرح جدید برویم‌.

رئیس جمهور با طرح یک دعا برای استان فارس عنوان کرد: امیدوارم که به برکت امام عسگری باران رحمت  بر این منطقه نازل شود چون بسیاری از مشکلات با بارش باران حل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل خشکسالی باید فعال شد تا از این مشکل و تهدید و این محدودیت خارج شویم گفت: کمیته‌ای برای بحران خشکسالی تشکیل شده و در شورای آب مسائل مطرح می‌شود، باید با عدالت و متناسب آب تقسیم شود تا مردم هم راضی شوند.

رئیسی با بیان اینکه معتقدم با مردم باید سخن گفت: افزود: باید مسئولان مشکلات را با مردم در میان بگذارند چراکه در رفع مشکلات مردم باید همراه با دولت باشند.

وی عنوان کرد: استان فارس و شهر شیراز یکی از قطب‌های فرهنگی است و به دلیل جایگاه بزرگانی چون احمدبن‌موسی (ع) اینجا تبدیل به قطب فرهنگی شده است‌.

رئیسی تاکید کرد: راه نجات کشور تولید است. صنایع غیر فعال مانند کارخانه آزمایش باید به چرخه تولید برگردد. تولید در کشور مساله محوری است و باید رونق پیدا کند.

رئیس جمهور ادامه داد: همه صاحب‌نظران اقتصادی امروز واقفند. مردم هم واقفند، اگر ارقام را ندانند به سفره خود نگاه می‌کنند می‌فهمند چه خبر است. به پول ملی نگاه می‌کنند می‌فهمند چقدر با آن می‌شود خرید کرد. بدون شرح معلوم است، چه دولتی تحویل گرفتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: بنای ما این است که اصلا به این نپردازیم که چه بوده، بپردازیم به اینکه چه باید بکنیم و در عمل امید به جامعه بدهیم و مردم ببینند اتفاقی در حال افتادن است.

منبع: تسنیم

  • یونس ارسالی در

    تو رو خدا شعار ندید عمل کنید،مردم هیچی ن دان،آخرت خدا رو در نظر بگیرید..

  • ایرانی ارسالی در

    همه دولتها همین حرف رازده اندودولت قبلی رامقصردانسته اند.

  • محمد ارسالی در

    ماشرمنده ایم از این دولتی که تحویل شما ش د!

  • kiyan ارسالی در

    الان ۴ ماهه که تحویل گرفته شما که شرمنده لی بگو ببینم کدوم کار مثبت رو انجام داد ن للیحه مجلس رو برای واردات خودرو لغو کر دن چون دستشون با مافیای خودرو تو یه کاسه است جنسها هم که روز به روز گرونتر میشه ماشین اشغال ایرانی هم که گرونتر شده میشه بگید چه کار مثبتی تا الان کردن که شرمند ه ای

ارسال نظر