|
کدخبر: 206014

پیش‌بینی‌ مهم در مورد قیمت بیت کوین

نظر چهره های معروف درباره آینده بیت کوین متفاوت هست و بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار اختلاف نظر وجود دارد.

اقتصاد پیش‌بینی‌ مهم در مورد قیمت بیت کوین

شش سال پیش، مقاله‌ای در سایت reddit منتشر شد که در آن نویسنده ادعا می‌کند از سال ۲۰۲۵ آمده است و شروع به پیش بینی آینده‌ی جهان همراه با بیت کوین می‌کند. او قیمت سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ را نیز پیش بینی کرد که با بررسی قیمت‌ها در این دو سال متوجه می‌شوید که قیمت‌ها تقریباً به درستی پیش بینی شده‌اند. اگر مقاله پیش بینی نوسانات قیمت بیت کوین را مطالعه کرده باشید، حتما می­دانید که چرا پیش بینی قیمت بیت کوین این‌قدر جذاب است. تفاوتی نمی‌کند چقدر در مورد بازار رمزارز­ها اطلاعات دارید. ما در این مقاله به پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ می‌پردازیم. این مقاله می‌تواند برای همه جذاب باشد. پس پیشنهاد ما به شما این است که ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید.

او می‌گوید قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹، ۱۰۰ هزار دلار می‌شود در حالی که این اتفاق در سال گذشته رخ نداد. نویسنده اعتقاد دارد که ارزش بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۱ به ۱ میلیون دلار می‌رسد که با در نظر گرفتن شرایط فعلی بازار، این رقم دور از انتظار است.

نویسنده در ادامه اضافه می‌کند که از اینجا به بعد، نمی‌شود قیمت‌ها را با دلار بیان کرد؛ چون در آن زمان و پس از سال ۲۰۲۲ دیگر از دلار استفاده نمی‌شود و هیچ بانک مرکزی‌ای به این منظور پول صادر نمی‌کند. به اعتقاد او در آینده فقط دو شکل اصلی ثروت در جهان وجود دارد و آن هم زمین و ارزهای دیجیتال می‌باشند.

بر اساس گفته‌های وی در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵، بیش از ۱۹ میلیون بیت کوین استخراج شده است و مقداری از بیت کوین‌ها نیز به دلایلی غیرقابل استفاده شده‌اند. با در نظر گرفتن جمعیت ۷ میلیاردی جهان و تقسیم کردن کل بیت کوین بین ۷ میلیارد نفر، به هر نفر فقط ۰.۰۰۳ بیت کوین می‌رسد؛ اما به دلیل ناعدالتی‌های همیشگی به طور متوسط به هر نفر ۰.۰۰۱ بیت کوین خواهد رسید. درست حدس زدید، در جهانِ فردی که ادعا می‌کند از آینده آمده است، مردم ثروتمند هستند.

نظر دیگرِ نویسنده در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ این گونه است که اکثر دولت‌ها از بین رفته‌اند، زیرا نمی‌توانند تراکنش‌های بیت کوین را پیگیری کنند و از صاحبان تراکنش مالیات بگیرند؛ به همین دلیل توانایی اداره دولت را نخواهند داشت. البته دولت‌هایی مانند دولت لوکزامبورگ و لیختن اشتاین به دلیل اینکه با شدیدترین ابزارها به جاسوسی مردم خود می‌پردازند پایدار خواهند بود. او می‌گوید در آینده، دولت‌ها به صورت کاملاً مخفیانه به استخراج بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها می‌پردازند. همچنین نویسنده می‌گوید: اسنودن­‌های نسل من که کارکنان حریص دولت بودند،‌ بیت کوین‌های دولت را به حساب‌های خود انتقال می‌دهند و به مکان‌های امن می‌روند؛ مکان‌هایی که به آن‌ها می‌گویند تا وقتی پول دارید کسی با شما در اینجا کاری نخواهد داشت.

از نظر نویسنده در آینده ۴ مکان زیر بیشترین بیت کوین را در اختیار خواهند داشت:

 دولت کره شمالی – ۱۸۰،۰۰۰ بیت کوین

 دولت عربستان سعودی – ۱۱۰،۰۰۰ بیت کوین

 صندوق بین المللی پول – ۷۰،۰۰۰ بیت کوین

 ASICminer حدود ۵۰۰۰۰ بیت کوین

در ادامه‌ی این مقاله آمده است:

امیدوارم در آینده مانند پیرمردی فرتوت و نا­کارآمد بر روی نیمکتی ننشسته باشید که از دور جولان بیت کوین را نظاره­‌گر هستید و این فکر­ها مدام در سر شما می‌پیچد که ای کاش سال‌ها قبل‌تر از این به آن همه پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ که بسیاری آن را تأیید کرده بودند، گوش می‌کردم.

در ادامه به برخی از پیش بینی‌ها که توسط افراد سرشناس حوزه‌ی ارز دیجیتال بیان شده است، می‌پردازیم.

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری می شود!!!

گروهی از فعالان حوزه رمزارز با استفاده از نمودار­ها و تحلیل آمار­ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ را برای هر واحد بیش از ۵۰ هزار دلار در نظر گرفته‌اند. این پیش بینی چندان هم دور از واقعیت نیست. آن‌ها این نظریه را در سال ۲۰۲۰ با استناد به نمودار قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ مطرح کرده­اند. قیمت بیت کوین در آن زمان به بالاتر از ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار رسیده بود و با توجه به استقبال مردم از بیت کوین، به زودی شاهد این قیمت تاریخ­‌ساز در بازار بیت کوین خواهیم بود.

 مدیر عامل ترون در پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵: قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد!

جاستین سان، مؤسس و مدیرعامل ترون (TRX) است. او در تاریخ ۲۳ فوریه به خبرنگار CNN گفت:

به ارزهای دیجیتال اطمینان دارم و بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند اتر و XRP را خریداری کرده‌ام.

سان به بازار رمزارزها امیدوار است و مطمئن است که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، آینده‌ی پول جهان هستند. جاستین سان طی مصاحبه‌ای پیش بینی کرده است که در سال ۲۰۲۵ قیمت بیت کوین از ۱۰۰ هزار دلار عبور کند و با این افزایش قیمت BTC، سایر ارزهای دیجیتال نیز روند صعودی را در پیش بگیرند.

جاستین سان در دیگر پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵: من مطمئن هستم بیت کوین با پیش گرفتن یک روند صعودی در سال۲۰۲۵، از قیمت ۱۰۰ هزار دلار عبور کند. من اعتقاد دارم بیت کوین پتانسیل رسیدن به این قیمت را حتی قبل از سال ۲۰۲۵ دارد. بیت کوین با در پیش گرفتن یک روند صعودی می‌تواند باعث شود سایر رمزارزها مانند ترون، اتریوم، و ریپل نیز روند صعودی به خود بگیرند.

مک آفی کارشناس ارز دیجیتال

جان مک آفی (John McAfee) مؤسس شرکت مک آفی است. همچنین او یکی از طرفداران بیت کوین و رمزارزها می‌باشد. شرکت جان مک آفی در زمینه‌ی نرم افزارهای امنیتی فعال است. مک آفی پیش‌تر گفته بود قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید و پس از آن او با یک پیش بینی بسیار امیدوارانه‌تر این قیمت را تا پایان سال ۲۰۲۰ دو برابر کرد و اکنون معتقد است که بیت کوین (BTC) تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

بابی لی مدیرعامل صرافی BTCC

بنیان‌گذار اولین صرافی چینی BTCC، بابی لی (Bobby Lee) پیش‌تر معتقد بود ۲۰ سال طول می‌کشد که بیت کوین (BTC) به یک میلیون دلار برسد. اما در حال حاضر پیش بینی بابی لی بسیار تغییر کرده و او اکنون یک پیش بینی صعودی را مطرح کرده است. بابی لی پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ به ۳۳۳ هزار دلار خواهد رسید و در سال ۲۰۲۳ ارزش آن به ۴۱۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد و در ادامه، روند باثبات و صعودی را پیش خواهد گرفت. بابی لی اعتقاد دارد که بیت کوین در آینده موجب ثبات قیمت و نقدینگی در جهان می‌شود.

یک کارشناس مسائل اقتصادی نیز با تأکید بر ارزش روزافزون بیت کوین گفت: اگر تا به این لحظه در مورد خرید بیت کوین تردید داشتید، باید بدانید که به زودی امکان خرید بیت کوین با قیمتی پایین­تر از ۱ میلیون دلار را ندارید. پس اگر می­خواهید از دنیای رمزارز­ها عقب نمانید، همین امروز اقدام کنید.

سخن پایانی

آنچه خواندید پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۵ بود. هر چند اکثر اوقات این پیش بینی­‌ها با آنچه اتفاق می‌­افتد در تضاد است و واقعیت نیز این است که هیچ کس نمی‌تواند به طور کاملاً دقیق قیمت‌ها را پیش ‌بینی کند، اما تجربه ثابت کرده است که برخی از این پیش بینی­‌ها به حقیقت پیوسته و قیمت بیت کوین در همان منطقه‌ی قیمتی خرید و فروش شده است. بنابراین توصیه می‌­کنیم حتماً با انتخاب بهترین صرافی­ ارز دیجیتال در ایران هر مقدار که در توان دارید بیت کوین خریداری کنید تا در صورت صحت این پیش بینی­‌ها در سال ۲۰۲۵ خود را سرزنش نکنید.

 

ارسال نظر