|
کدخبر: 205316

تقاضای وحشتناک برای خرید این شاسی بلند

تقاضا برای هیوندای پالیسید به حدی بالاست که این خودروساز کره‌ای به دنبال یافتن راه‌هایی برای افزایش تولید شاسی‌بلند بزرگ خودش می‌باشد.

اقتصاد تقاضای وحشتناک برای خرید این شاسی بلند

پالیسید هم‌اکنون در کارخانه اولسان ۴ در کره جنوبی تولید می‌شود. این سایت هر ماه بین ۶ تا ۷ هزار دستگاه پالیسید برای بازار آمریکا تولید می‌کند اما خبرگزاری‌ها می‌گویند تقاضای بازار آمریکا برای این خودرو بین ۸ تا ۹ هزار دستگاه است.

هیوندای برای یافتن راه‌هایی برای تأمین نیازهای بازار تلاش می‌کند. یکی از احتمالات می‌تواند شروع تولید پالیسید در کارخانه آلابامای آمریکا باشد. همچنین احتمال انتقال تولید مینی ون استاریا از اولسان ۴ به کارخانه جئون جو وجود دارد که این امر باعث افزایش ظرفیت تولید پالیسید خواهد شد.

پالیسید۲

البته رسانه‌ها مدعی شده‌اند اتحادیه کارگری کارخانه اولسان ۴ هیوندای با پیشنهاد انتقال تولید استاریا به کارخانه جئون جو مخالفت کرده و معتقد است کارخانه اولسان باید به تولید هر دو خودرو در همین کارخانه ادامه دهد.

گفته می‌شود کارخانه جئون جو ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاهی دارد اما سال پیش تنها ۳۶ هزار دستگاه خودرو تولید کرده است. ظاهراً هیوندای در حال گفت‌وگو با اتحادیه‌های کارگری است تا این موضوع را حل‌وفصل کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها