|
کدخبر: 205181

واردات از کره‌جنوبی یعنی شکستن کمر تولیدکنندگان ایرانی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس فرمان رهبری در ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای، حمایت از تولید⁧ داخلی و ابلاغ فوری رئیس جمهور به وزارتخانه‌های ذی‌ربط را موجب دلگرمی تولیدکنندگان ایرانی دانست.

اقتصاد واردات از کره‌جنوبی یعنی شکستن کمر تولیدکنندگان ایرانی

عزت الله اکبری تالار پشتی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:«فرمان رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از تولید داخل ⁧‫لوازم خانگی‌‬⁩ و ابلاغ فوری رئیس جمهور به وزارتخانه‌های ذی‌ربط، موجب دلگرمی تولیدکنندگان ایرانی است. مرز بندی دقیق در ⁧‫دیپلماسی اقتصادی‬⁩ به نفع ⁧‫تولید ملی‬⁩ و حضور موثر دربازارهای صادراتی یک ضرورت حتمی است.»

چندی قبل بود که انتشار اخباری درباره‌ی گشایش واردات محصولات لوازم خانگی خارجی بعضی از شرکت‌های کره‌ای باعث شد تا جمعی از تولیدکنندگان داخلی نگرانی خود از این موضوع را با رهبر انقلاب در میان گذاشته و از ایشان درخواست چاره‌جویی کنند.

بر همین مبنا ایشان براساس رویه همیشگی خود در حمایت از تولید ملی، ضمن تایید درخواست تولیدکنندگان ایرانی در نامه‌ای خطاب به ریاست محترم جمهوری چنین تاکید کردند: «این‌ موضوع بسیار مهمی است. اگر این خبر -گشایش واردات از دو شرکت کره جنوبی- راست باشد، به معنی شکستن کمر شرکت‌های لوازم خانگی داخلی است که تازه توانسته‌اند قدری روی پا بایستند. جداً جلوی این مشکل را سد فرمایید.»

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    واردنکردن لوازم خانگی ازکره جنوبی یعنی شکستن کمرمردم زیرباراجناس بی‌کیفیت وگران داخلی وپرکردن جیب سودجویان

ارسال نظر