|
کدخبر: 203969

اختصاصی گسترش نیوز:

اتفاق مهم خودرویی / وقت خداحافظی با قرعه کشی رسید؟

ایران خودرو اخیرا طرح فروش فوق العاده جدید بدون قرعه کشی گذاشته است. به نظر می‌رسد که قرار است با قرعه کشی خداحافظی شود.

اقتصاد اتفاق مهم خودرویی / وقت خداحافظی با قرعه کشی رسید؟

اخیرا خودروسازان داخلی طرح های بدون قرعه کشی می‌گذارند. مدت هاست که عرضه خودرو به شیوه قرعه کشی صورت می‌گیرد تا شرایط تقسیم خودرو عادلانه باشد. اما با این وجود بسیاری از مسئولان و کارشناسان حوزه خودرو با این شیوه عرضه خودرو مخالف هستند.

حال مدتی است که دوباره خودروسازان داخلی اقدام به عرضه خودرو بدون قرعه کشی کرده‌اند. ایران خودرو برای روز ۷ مهر فروش فوق العاده خودروی هایما s7‌ پلاس بدون قرعه کشی را در نظر گرفته است. به نوعی افرادی که موفق به ثبت نام در این طرح شوند صد در صد صاحب این خودرو خواهند شد و دیگر خبری از قرعه کشی یا شانس نیست.

 لازم به ذکر است که ایران خودرو برای این محصول قیمت ۶۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته است. پس از ثبت نام نیز خودرو طی مدت حداکثر سه ماه به صاحب آن تحویل داده خواهد شد.

پیش از این نیز سایپا فروش خودرو به صورت بدون قرعه کشی و محدودیت را به اجرا رساند. بر اساس این موارد به نظر می‌رسد که خودروسازان به مرور در حال حذف قرعه کشی هستند. اما ایران خودرو هنوز این کار را برای محصولات پرتیراژ خود انجام نداده است. باید منتظر ماند و دید که پروسه حذف قرعه کشی به صورت کامل کلید می‌خورد یا خیر؟

نظر خود را درباره حذف قرعه کشی خودرو با ما و سایر مخاطبان گسترش نیوز در میان بگذارید.

 

  • رضا کیانمنش ارسالی در

    باسلام. با روش قرعه کشی در خودروهای پر ت یراژ توزیع رانت انجام میشه ومصرف کننده و اقعی محروم می‌شود.اگه قرعه کشی نباشه خیل ی بهتره وکسی که واقعا خودرو نیاز دارد ثب ت نام میکند

  • فضل اله نادعلی ارسالی در

    سلام باز ایران خودرو حاتم بخشی کرده ، ها یما را آزاد کرده که باقیمت بازار صد و پن جاه میلیون اختلاف داره ، آقای مدیر ایران خورد ، اگر راستی میگی ، پژو پارس را بدون قرعه کشیدا۶لام کن

  • ناشناس ارسالی در

    احمقانه ای برای خودرو تولید داخل؛ بیش از پنجاه میلیون تومن پول بدیم! واقعا احمقی م و خودرو سازان مون خون آشام هستند

  • سیدغلامرضاموسوی ارسالی در

    اصلآقیمت گذاری دستوری خودروفسادزاست ودلا ل پروراست نمی دانم چرا بعضی ها روی ادامه آن اصراردارند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها